PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-18 00:45:17
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurice Conchis" <c...@U...com> napisał w
    wiadomości news:m9bd3uenqccf.dlg@proletaryat.com.pl...

    > O bannerze Polsat 2 na samym środku strony. Wybacz, ale ranking, który
    > umieszcza wiadomości podrzędnej stacji na pierwszym miejscy nie jest dla
    > mnie wiarygodny i miarodajny.

    Wybacz, ale na zbiorczej stronie nie ma żadnego rankingu. Są wymienione
    stacje w kolejności, która bynajmniej nie wynika z jakiejś oceny. Jest to
    zwykły spis a nie ranking. To tak, jakbyś listę alfabetyczną uwazał za
    ranking. Tak nie jest.

    > Ale żebyśmy się zrozumieli - nie bronię TVP

    Ależ bronisz. Zmuszasz mnie do szperania po statystykach i dowodzenia tego o
    co czuję.

    > - sądzę jednak, że twierdzenie, że traci ona widownię, popularność
    > itd, bez podania źródła tych informacji jest demagogią.

    Jezeli TVP ma niższe oceny od "podrzędnej stacji" to niechybną konsekwencją
    tego stanu będzie strata widowni. To po pierwsze. Po drugie erozję widowni
    już widać. Mamy przyklad osoby Piotra Hosowicza w tym wątku. Nie jest on
    wyjątkiem, choć pewnie prekursorem. Z badań AGB Polska wynika, że czas jaki
    Polak spędza przed telewizorem skrócił się w porównaniu z zeszłym rokiem (1
    tydzień kwietnia) o 29 minut. (medianews.com.pl) Jeśli to nie jest utrata
    widowni i popularnosci to co nia jest?