PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 12:50:20
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wacław" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:c5r71j$l1h$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > I z tego 60 tys. idzie na dziennikarza, a raczej
    > lektora czytajacego wiadomosci z promptera.

    IMO dobry dziennikarz wiadomości podnosi wiarygodność
    stacji (vide LIS który wykreował Informacje TVN).
    Buduje jej prestiż. Co przyciąga przed ekrany TVP widzów,
    co powoduje że reklamodawcy płacą za reklamy, co powoduje,
    że telewizja publiczna generuje zyski. Co pozwala zatrudniać
    coraz lepszych fachowców (twierdzenie że Durczok tylko czyta
    wiadomości jest lekko śmieszne).
    Ale to moja opinia i jakoś nie ma we mnie zawiści że Ci "ONI"
    tyle zarabiają.
    Spójrz na media z innej strony. Czym byłaby, nomen omen,
    publiczna radiowa Trójka bez Niedźwiedzia czy Kuby Strzyczkowskiego.
    Czym byłoby Lato z Radiem bez Hajzera, czy radiowa Jedynka
    bez Sznuka. Kolejna medialna papka bez osobowości, bez charakteru,
    bez wyrazu.
    L.