eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poz
    nan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.atman.pl!not-for-mail
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Date: Sun, 18 Apr 2004 16:26:49 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 33
    Message-ID: <c5u37a$1su1$1@news.atman.pl>
    References: <c5qrfp$e8t$1@nemesis.news.tpi.pl> <c5r71j$l1h$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    <c5r980$s17$1@atlantis.news.tpi.pl> <c5rg73$173a$1@news.atman.pl>
    <1...@p...com.pl> <c5s60m$2muc$1@news.atman.pl>
    <1s7avpcuhrumc$.dlg@proletaryat.com.pl> <c5sakh$2rtl$1@news.atman.pl>
    <m...@p...com.pl> <c5sj2u$2f3$1@news.atman.pl>
    <r661ja7mohyh$.dlg@proletaryat.com.pl> <c5trjo$1fa9$1@news.atman.pl>
    <c5u15f$2u5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: n15.idg.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.atman.pl 1082298410 62401 194.69.207.249 (18 Apr 2004 14:26:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2004 14:26:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:113467
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5u15f$2u5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > A to ciekawe, bo przecież większość sondaży oparta jest o procenty
    > i właśnie nimi chełpią się różne formacje polityczne (dziwne że większość
    > z nich nie przelicza spadającej masy wyborczej)
    >
    W polityce jest stała liczba foteli do obsadzenia, więc masa nie ma tu nic
    do rzeczy. W reklamie przeciwnie - liczy sie na sztuki - każda para oczu i
    uszu i ewentualnie grubość portfela a nie procenty.
    >
    > Zwróć uwagę że Durczok jest dziennikarzem zajmującym się polityką i
    > gospodarką.
    > Nie jest przykuty do wiadomości.
    >
    Jesli zajmje sie gospodarką jak prawisz, tym jaśniejszy dla niego powinien
    być fakt przewartościowania własnej osoby.

    > To widzowie kreują gwiazdy. Z hydraulików (Kurt Nielsen), z "kucharzy"
    > pracujących na zmywaku w garkuchni niemieckiej (Klaudiusz Sevkovic), itp.

    Chyba nie. Ze strony widzów jest zapotrzebowanie, o namaszczeniu decyduje
    telewizja.

    > Rolą telewizji jest tylko i wyłącznie skasowanie za audiotele i sms-y a
    > później
    > wysłanie wybrańca narodu tu i ówdzie coby sfilmować ciekawy materiał.
    > Bo ludziom potrzeba chleba i igrzysk. I jeśli nie ma chleba...

    Nie wiem, czy telewizja powinna sie ograniczyć tylko do biernej obserwacji.
    Chociażby w swoim własnym interesie dziennikarze powinni promować wartości.
    Co prawda z głupoty będzie lepszy news, ale z mądrzejszymi żyje się lepiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1