PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 09:24:05
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Wimmer" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5qrfp$e8t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ostatnio niemal jednocześnie poznaliśmy miesięczne zarobki dwóch gwiazd
    > telewizyjnych - Tomasza Lisa (zarabiał 80 tys. miesięcznie) i Kamila
    > Durczoka (ma zarabiać i chyba też dotąd zarabiał 60 tys.).
    > Ja uważam, że ich wysokość jest odzwierciedleniem wysokiej pozycji
    zawodowej
    > i klasy dziennikarza, wolnej gry popytu i podaży. Uważam je więc za
    > uzasadnione. Ale spotkałem się z paru negatywnymi ocenami takich kominów.
    > Co sądzicie na temat takich kontraktów?
    > PW

    Widocznie sa tyle warci - kropka.

    Mnie natomiast zbulwersowala wypowiedz jednego z internautow, ktory ma w
    sadzie pracy zlozony od wrzesnia pozew przeciwko pracodawcy, a urzednicy mu
    odpowiadaja, ze maja do roku czasu na rozpatrzenie.
    Internauta z rozgoryczniem komentowal fakt, ze Lis zlozyl pozew w lutym i
    juz jest po sprawie - poza kolejka.
    TO jest faktycznie sprawa do napietnowania - nierowne traktowanie obywateli
    w urzedach i sadach wynikajace z przyczyn "znanego nazwiska" itp.
    Ciekawe KTO imiennie nadal sprawie tryb przyspieszony i na jakiej
    podstawie???

    pzdr
    Krzysztof

    ---