PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 21:34:45
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 17 Apr 2004 23:02:12 +0200, na pl.praca.dyskusje, MC napisał(a):

    > Chociażby na ocenach dzienników w Internecie na www.tvpol.com. Dzisiejsze
    > Wiadomości z TVP oceniono na 2,7/5, Panoramę na 3,1/5, Teleexpress - 2,8/5.
    > Informacje w Polsacie2 4,2/5, Dziennik 3,7/5. Spora różnica. Głosujących
    > jest zwykle blisko stu, więc nie jest to taka demagogia jak sądzisz.

    Po pierwsze - nie dziwię się, że najwyżej jest oceniany Polsat2, skoro
    jest tak wyeksponowany;
    Po drugie - jeżeli dobrze zrozumiałem, jest to zestawienie stacji
    nadających w necie. Z opinii zamieszczonych na stronie wynika, że
    najistotniejsze dla odbiorcy jest jakość transmisji. Nie ma to w takim
    razie większego przełożenia na poziom zaufania i prestiżu danej stacji.

    --
    Maurice Conchis_________conchis-at-proletaryat.com
    -------------"Tajeminicą powodzenia jest szczerość,