PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 12:47:05
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek <j...@w...pl> wrote:
    > Jezeli nie portafisz odpowiedziec na prosto zadane pytanie to ....

    Problemy ze zrozumieniem masz, czy czytaniem?
    Napisalem - jesli obu stronom sie to oplaca, to jest ok.
    Durczok wbrew temu co napisal ktos na dole nie jest tylko zwyklym
    prezenterem.

    > A moze wez se rozped i walnij tym czyms co trzyma uszy w solidna
    > sciane, poniewaz to co powinno byc w srodku nie jest ani lewe, ani
    > prawe tylko normalnie puste ;-(( Jak czasami czytam twoje wypociny,
    > to przypomina to Jasia ktoremu wszystko kojarzy "psze pani" sie z
    > wezem.

    Twoj problem, nie moj.
    Wrzuc mnie do KF i po problemie. To, ze jestes zgorzknialy nie oznacza, ze
    ktos nie moze miec jak piszesz swoich skojarzen.

    Jesli kogos dziwia wysokie zarobki bez podania przyczyn tego zdziwienia - to
    po prostu jest zawistnym czlowieczkiem (taka cecha ponoc narodowa).

    Co do twoich rad z rozpedem. Daj sobie na wstrzymaniu i zajmij sie soba, bo
    widavc, ze masz problemy....
    Pozdrawiam mimio wszystko.

    http://www.PRnews.pl