PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 22:21:05
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurice Conchis" <c...@U...com> napisał w
    wiadomości news:1s7avpcuhrumc$.dlg@proletaryat.com.pl...

    Dzisiejsze

    > Po pierwsze - nie dziwię się, że najwyżej jest oceniany Polsat2, skoro
    > jest tak wyeksponowany;

    O jakim wyeksponowaniu piszesz? Sugerujesz, że ocena zależy od kolejności
    stacji na liscie? Jest łagodny trend, ale też przyklady przeciwne. Więc coś
    w tym jest, ale nie na tyle, aby zdyskwalifikować wypisane oceny.

    > Po drugie - jeżeli dobrze zrozumiałem, jest to zestawienie stacji
    > nadających w necie. Z opinii zamieszczonych na stronie wynika, że
    > najistotniejsze dla odbiorcy jest jakość transmisji. Nie ma to w takim
    > razie większego przełożenia na poziom zaufania i prestiżu danej stacji.

    Też nie do końca sie z Toba zgodzę. Nie wszystkie opinie dotyczą techniki.
    Powiedzmy - połowa. Reszta to jednak merytoryka.

    Zresztą nie sama ocena jest tu istotna a raczej jej zwiazek z pomyslnością
    finansową kluczowych osób. Wyrażę, moze zbyt odważnie pogląd, że w przypadku
    Durczoka mamy dysproporcje pod tym względem.