PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 21:47:04
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 17 Apr 2004 23:25:52 +0200, na pl.praca.dyskusje, Piotr Hosowicz
    napisał(a):

    > Prestiż TVp u mnie spadł hurtowo w dół o 100% - po prostu przesta?łem
    > oglądać telewizję zupełnie. W tym roku w lipcu będzie 5 lat, jak nie
    > golądam telewizji w ogóle, rok sobie stał i się kurzył, od 4 lat nie mam
    > po prostu telewizora jako urządzenia. namawiam do tego rozwiązania
    > wszystkich - mniej robienia sieczki z mózgu, zero reklam, dobry film to
    > sobie można obejrzeć z VHSa albo DVD i tyle. No i wicej czasu na
    > rozwijające czynności : spacery, lekturę etc

    Aż taki twardy nie jestem :) Raz na jakiś czas zobaczę, posłucham o czym
    mówią, czym żyje społeczeństwo. Na szczęście mogę bez niej żyć -
    zdarzały się okresy, kiedy po parę miesięcy nie miałem z nią kontaktu.
    Nie ma to jak dobra książka. :)

    --
    Maurice Conchis_________conchis-at-proletaryat.com
    -------------"Tajeminicą powodzenia jest szczerość,