PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 10:01:45
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "Tomasz Czarnecki" <t...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Wimmer" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5qrfp$e8t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ostatnio niemal jednocześnie poznaliśmy miesięczne zarobki dwóch gwiazd
    > telewizyjnych - Tomasza Lisa (zarabiał 80 tys. miesięcznie) i Kamila
    > Durczoka (ma zarabiać i chyba też dotąd zarabiał 60 tys.).
    > Ja uważam, że ich wysokość jest odzwierciedleniem wysokiej pozycji
    zawodowej
    > i klasy dziennikarza, wolnej gry popytu i podaży. Uważam je więc za
    > uzasadnione. Ale spotkałem się z paru negatywnymi ocenami takich kominów.
    > Co sądzicie na temat takich kontraktów?
    > PW

    Witam
    W przypadku Tomasza Lisa sprawa jest czysta, interes sie wszystkim oplacal
    wiec nie jest zle.
    Natomiast co do oceny kontraktu z kamilem Durczokiem trzeba wziasc pd uwage
    to, ze umowa zostala zawarta miedzy nim a reprezentujacym TVP panem
    Kwiatkowskim na 3 dni przed jego odejsciem (w niezbyt zdrowej atmosferze).
    Pozatym umowa jest wyjatkowo dlugoterminowa i ewentualne straty TVP przy
    probie zwolnienia KD sa wyjatkowo duze..... Ta umowe powinien podpisac w
    zasadzie nowy zarzad, a tak to rzeczywiscie pan Kwiatkowski moze byc
    slusznie oskarzony o zle wydawanie srodkow publicznych. W koncu TVP jest
    utrzymywana z naszych podatkow.

    Przy TVN ciezko byloby postawic taki zarzut bo jest to prywatne
    przedsiemwziecie.

    Pozdrawiam
    TCz