PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 22:53:45
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Apr 2004 00:21:05 +0200, na pl.praca.dyskusje, MC napisał(a):

    > O jakim wyeksponowaniu piszesz? Sugerujesz, że ocena zależy od kolejności
    > stacji na liscie? Jest łagodny trend, ale też przyklady przeciwne. Więc coś
    > w tym jest, ale nie na tyle, aby zdyskwalifikować wypisane oceny.

    O bannerze Polsat 2 na samym środku strony. Wybacz, ale ranking, który
    umieszcza wiadomości podrzędnej stacji na pierwszym miejscy nie jest dla
    mnie wiarygodny i miarodajny. Ale żebyśmy się zrozumieli - nie bronię
    TVP - sądzę jednak, że twierdzenie, że traci ona widownię, popularność
    itd, bez podania źródła tych informacji jest demagogią.

    --
    Maurice Conchis_________conchis-at-proletaryat.com
    -------------"Tajeminicą powodzenia jest szczerość,