PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-17 08:53:55
    Temat: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio niemal jednocześnie poznaliśmy miesięczne zarobki dwóch gwiazd
    telewizyjnych - Tomasza Lisa (zarabiał 80 tys. miesięcznie) i Kamila
    Durczoka (ma zarabiać i chyba też dotąd zarabiał 60 tys.).
    Ja uważam, że ich wysokość jest odzwierciedleniem wysokiej pozycji zawodowej
    i klasy dziennikarza, wolnej gry popytu i podaży. Uważam je więc za
    uzasadnione. Ale spotkałem się z paru negatywnymi ocenami takich kominów.
    Co sądzicie na temat takich kontraktów?
    PW