PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adres w CV po angielsku

  • 11. Data: 2004-02-03 12:54:08
    Temat: Re: Adres w CV po angielsku
    Od: "fen" <U...@...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bvo2q5$93v$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "fen" <U...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nonsens - tak to sie dzieci w przedszkolu bawia;)
    > Jak wysylasz listy do NY to piszesz: Aleja Szósta 100 m. 29801?
    >
    > Pzdr,
    > Aga

    No akurat tak się składa, że skopiowałem to ze swojego CV, które pracodawca
    zarzyczył sobie dokładnie w takiej formie.
    Cóż, nonsesem będziesz mogła sobie nazwać coś, jeśli ty będziesz pracodawcą.

  • 12. Data: 2004-02-03 12:55:43
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > po polsku
    > ul. AAA 22 mieszkania 33
    > 00-111 Warszawa
    >
    > po angielsku
    > 22 AAA Street, flat 33
    > 00 -111 Warsaw (Warszawa)
    >

    > Ktora forme mam wybrac (i czy ta ktora podalem po angielsku jest w
    > porzadku)?

    a jakie to ma znaczenie??? nie popadacie w paranoje? kto majac sterty cv
    bedzie w kazdym analizowal czy adres jest poprawny!?! zapisz normalnie po
    polsku, w razie jak ktos bedzie do ciebie wysylal list poczta to przepisze
    literalnie i masz pewnosc ze dojdzie.

    ja wszystko rozumiem, pracy sie dlugo szuka, czlowiek zdesperowany i wydaje
    sie kazda pierdola ma znaczenie... ale nie utwierdzajmy go w tym przekonaniu
    tylko pomozmy wyjsc z obledu. ;)

    wojtek

  • 13. Data: 2004-02-03 12:57:53
    Od: "fen" <U...@...pl>

    Użytkownik "Szymek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > po polsku
    > ul. AAA 22 mieszkania 33
    > 00-111 Warszawa
    >
    > po angielsku
    > 22 AAA Street, flat 33
    > 00 -111 Warsaw (Warszawa)
    >

    > Ktora forme mam wybrac (i czy ta ktora podalem po angielsku jest w
    > porzadku)?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymek

    ode mnie pracodawca chciał tą drugą. Ludzie anglojęzyczni są leniwi i nie
    zamierzają się bawić nad odszyfrowywaniem co to znaczy ul. - a listonosz
    nawet bez słowa ul. dostarczy list, ponadto, jeśli korespondujemy e-mailami,
    to adres schodzi na drugą stronę, przekazujesz go dopiero w momencie
    podpisywania dokumentów, a więc ci, szczegolnie aga, ktora tak krzyczy,
    najpierw sie zastanowi, a później jeździ po ludziach.

  • 14. Data: 2004-02-03 13:01:03
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > No akurat tak się składa, że skopiowałem to ze swojego CV, które
    pracodawca
    > zarzyczył sobie dokładnie w takiej formie.

    Tia, bo pracodawcy to gatunek zupelnie pozbawiony nonsensu;)
    Tak z ciekawosci - Twoj pracodawca jest Polakiem, czy pochodzi z jakiegos
    innego kraju?

    Pzdr,
    Aga

  • 15. Data: 2004-02-03 13:12:48
    Od: "Szymek" <s...@i...pl>

> [...]
    wydaje
    > sie kazda pierdola ma znaczenie... ale nie utwierdzajmy go w tym

    Jesli w ogloszeniu napisane jest, ze CV i LM ma byc napisany po angielsku,
    to co jest dziwnego w tym, ze chce to zrobic dobrze. To tak jakbym mial
    wysylac list po polsku z bledami ortograficznymi, w sumie tez mozna
    powiedziec, ze co to ma znaczenie (tresc na pewno bedzie odczytana i
    zrozumiana). Dla mnie jednak ma, bo jesli ktos mi by przyslal CV z bledami,
    to nie swiadczy to dobrze o tej osobie. I tylko w tych kategoriach to
    rozpatruje.

    Pozdrawiam,
    Szymek

  • 16. Data: 2004-02-03 13:13:01
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, ale piszac list po angielsku zmieniasz konstrukcje adresu z polskiej
    > na angielska.

    A kto Ci tak powiedzial?
    Pisze listy po angielsku od 10 lat - sluzbowo i prywatnie - i jeszcze nigdy
    nie zmienilam konstrukcji mojego adresu na angielska. I jakims cudem nikt
    tego zle nie odebral. Co wiecej: ci co do mnie pisza tez podaja swoj adres w
    formie w jakiej podaja go swoim rodakom, nikt nie zmienia go na ul. XXX 000.

    Nie drecz sie tak;)

    Pzdr,
    Aga

  • 17. Data: 2004-02-03 13:22:52
    Od: "Szymek" <s...@i...pl>

> [...]
    > formie w jakiej podaja go swoim rodakom, nikt nie zmienia go na ul. XXX

    Postaw sie w mojej sytuacji. Po cos firma, ktora rownie dobrze moglaby
    chciec CV i LM po polsku, wymaga przyslania tych papierkow po angielsku. Nie
    pisze tego listu jak Ty do znajomego, ktoremu jest wszystko jedno, ani nie
    pisze tego sluzbowo. Wysylam to na jakas tam skrzynke mailowa i nie wiem nic
    wiecej.
    Zgadzam sie z Toba, ze to nie ma wiekszego znaczenia - ale dla kogos kto to
    czyta moze juz miec...

    Pozdrawiam,
    Szymek

  • 18. Data: 2004-02-03 13:31:37
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    > Mam male pytanko:
    >
    > W jakiej formie wpisac adres do angielskiej wersji CV. Zalozmy, ze
    mieszkam:

    > ul. AAAAA 4 mieszkania 25
    > 11-111 Warszawa

    W normalnej. Jesli pracodawca będzie chciał ci cos wysłać, to przesyłkę
    będzie doręczała polska poczta. Jedynie nazwę kraju warto pisac w języku
    nadawcy - żeby ich poczta wiedziała, jak to przesortować - chociaż Polskę to
    raczej każdy rozpozna (ale np. Węgrzy już mają problem ;-))

    Sigurd

  • 19. Data: 2004-02-03 13:36:13
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Postaw sie w mojej sytuacji. Po cos firma, ktora rownie dobrze moglaby
    > chciec CV i LM po polsku, wymaga przyslania tych papierkow po angielsku.

    Dlaczego mam wrazenie, ze wcale Ci nie zalezy na odpowiedzi?;))

    Po raz ostatni: nigdy w zyciu nie widzialam w zadnym dokumencie wysylanym za
    granice adresu napisanego inaczej niz po naszemu. I nigdy nie widzialam,
    zeby tlumacze zmieniali forme adresu w CV. A co Ty z tym zrobisz to już od
    Ciebie zależy.

    Pzdr,

    Aga

  • 20. Data: 2004-02-03 13:59:00
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Postaw sie w mojej sytuacji. Po cos firma, ktora rownie dobrze moglaby
    > chciec CV i LM po polsku, wymaga przyslania tych papierkow po angielsku.
    Nie

    wymaga bo (i/lub):
    1. oceniac kandydatow bedzie osoba anglojezyczna, np. przyslana przez
    centrale
    2. chce na starcie zweryfikowac znajomosc jezyka - tutaj uwaga - znajomosc
    zasad pisania adresow jest bardzo rzadko istotnym elementem znajomosci
    jezyka z punktu widzenia pracodawcy

    > Zgadzam sie z Toba, ze to nie ma wiekszego znaczenia - ale dla kogos kto
    > czyta moze juz miec...

    postawmy to inaczej - czy chcialbys pracowac dla kogos kto odrzucil twoja
    oferte tylko dlatego ze nie spodobal mu sie sposob zapisania adresu???
    napisze jesczcze raz - nie wpadajmy w paranoje.

    wojtek