PracaGrupypl.praca.dyskusje › [HELP]CV i praca na czarno

  • 1. Data: 2004-02-03 10:43:05
    Temat: [HELP]CV i praca na czarno
    Od: " robert" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mam pytanko w czasie studiow pracowalem zawsze na czarno i teraz robiac cv
    jasli tego nie wpisze wyjdzie ze nigdzie nie pracowalem. czy moze jednak
    prace na czarno wpisuje sie do cv czy nie ?? czy lepwiej nie wpisac czegos
    na co nie ma sie papierow?? (z 1 pracy moge miec refereencje tylko)

  • 2. Data: 2004-02-03 11:02:00
    Temat: Re: [HELP]CV i praca na czarno
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " robert" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prace na czarno wpisuje sie do cv czy nie ?? czy lepwiej nie wpisac czegos
    > na co nie ma sie papierow?? (z 1 pracy moge miec refereencje tylko)

    Napisz, ze brales udzial w roznego rodzaju bezplatnych stazach, wymien
    doswiadczenia nabyte i typ prac, z zaznaczeniem, ze szczegolowe wyjasnienia
    moga byc udzielone w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Mieszkasz w
    Polsce.....powinni zrozumiec.

    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 3. Data: 2004-02-03 18:44:20
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    pisz bez obawy.
    jesli juz ma sie to negatywnie kojarzyc to z twoimi bylymi pracodawcami, a
    ni z toba. tobie na plus jest to ze pracowales

    net/