PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdres w CV po angielsku › Re: Adres w CV po angielsku
    From: "Szymek" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Adres w CV po angielsku
    Date: Tue, 3 Feb 2004 14:12:48 +0100

    > a jakie to ma znaczenie??? nie popadacie w paranoje? kto majac sterty cv
    > bedzie w kazdym analizowal czy adres jest poprawny!?! zapisz normalnie po
    > polsku, w razie jak ktos bedzie do ciebie wysylal list poczta to przepisze
    > literalnie i masz pewnosc ze dojdzie.
    >
    > ja wszystko rozumiem, pracy sie dlugo szuka, czlowiek zdesperowany i
    wydaje
    > sie kazda pierdola ma znaczenie... ale nie utwierdzajmy go w tym
    przekonaniu
    > tylko pomozmy wyjsc z obledu. ;)

    Jesli w ogloszeniu napisane jest, ze CV i LM ma byc napisany po angielsku,
    to co jest dziwnego w tym, ze chce to zrobic dobrze. To tak jakbym mial
    wysylac list po polsku z bledami ortograficznymi, w sumie tez mozna
    powiedziec, ze co to ma znaczenie (tresc na pewno bedzie odczytana i
    zrozumiana). Dla mnie jednak ma, bo jesli ktos mi by przyslal CV z bledami,
    to nie swiadczy to dobrze o tej osobie. I tylko w tych kategoriach to
    rozpatruje.

    Pozdrawiam,
    Szymek