PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adres w CV po angielsku

  • 31. Data: 2004-02-04 09:05:23
    Temat: Re: Adres w CV po angielsku
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fen" <U...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bvq9k1$5pn$2@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > trochę bardziej posunięta, tam wiele rzeczy trzyma się w komputeracjh a
    nie
    > w teczkach. Tam nie używa się bzdurnych pieczątek. A więc jeśli ktoś
    będzie
    > wpisywał do bazy danych w komputerze np. to w bazie danych/ kartotece
    będzie
    > miał Street a nie Ulica; bo jeśli w kartotece wpisze STREET: ul.Jakkaś tam
    > to w ostateczności wyjdzie : ulica ulica jakaśtam. - skąd anglojęzycznik
    ma
    > wiedzieć, że skrót ul. jest od ulicy? - w Wielkiej Brytanii programy są na

    To teraz musimy jeszcze szybciutko rozstrzygnąć prosty problem: czy adres
    podaje się po to, żeby kiedyś ewentualnie coś nań wysłać, czy po to, żeby
    ładnie wyglądał wpisany do kartoteki.

    Sigurd Rozbawiony

  • 32. Data: 2004-02-04 10:40:33
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > btw2, co do dat, no coz Amerykanie domyslnie stawiaja miesiac/dzien/rok
    > (02/03/04) co mnie sie zawsze myli, tym bardziej przy takich "bliskich
    > sobie" datach. W zasadzie nie ma znaczenia, czy urodziles sie w 03/05/1980
    > czy 05/03/1980, bo wiek sie mniej wiecej zgadza, ale na wszelki wypadek
    > radze pisac "dobrze", bo nie wiadomo... moze o miesiac przekroczysz prog
    > kwalifikacji do czegostam? ;)

    A nie lepiej napisac February 4th, 2004
    zamiast kombinowac czy 02/04/2004, czy 04/02/2004?
    Powinno byc czytelne dla kazdego.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 33. Data: 2004-02-04 10:43:30
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    fen <U...@...pl> napisał(a):

    > Po za tym słowa "debilny" - no cóż, myślę, że już wszystko wiemy na temat
    > rozmówcy

    Bo pomysł z masakrowaniem adresu jest debilny, niezależnie od tego, jak
    wysokie masz mniemanie o swoim pracodawcy i jego inteligencji. Tego się po
    prostu nie robi z zasady. Jeśli Twój pracodawca kazał Ci tak zrobić, ew.
    namalować na CV różyczki, szlaczki i prosiaczki, to tak zrób i przestań
    zawracać głowę, tylko zakoduj sobie, że jak to zrobisz z własnej,
    nieprzymuszonej woli, to wyjdziesz na idiotę.

    JoP, tłumacz

  • 34. Data: 2004-02-04 14:43:30
    Od: <m...@b...net>

    "Marcin" <n...@n...com> wrote in message

    > A nie lepiej napisac February 4th, 2004
    > zamiast kombinowac czy 02/04/2004, czy 04/02/2004?
    > Powinno byc czytelne dla kazdego.

    oczywiscie, ze mozna. natomiast "ta druga strona" czesto pisze 00/00/00.
    ale faktycznie ta dyskusja na temat nazw ulic jest juz nadmiernie
    przeciagnieta...
    nie sadze, zeby sposob pisania ulicy mial wplynac na odrzucenie cv
    kandydata, szczegolnie w wlk brytanii, gdzie przewala sie taka masa
    obcokrajowcow :)

    marek

  • 35. Data: 2004-02-04 18:22:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "fen" <U...@...pl> wrote in message

    > Owszem nie istnieje taki adres - ale istnieje komunikacja telefoniczna i
    > komunikacja e-mailowa - nie zapominaj, że np. w UK komputeryzacja jest
    > trochę bardziej posunięta

    Nie zapominam :)

    A więc jeśli ktoś będzie
    > wpisywał do bazy danych w komputerze np. to w bazie danych/ kartotece
    będzie
    > miał Street a nie Ulica;

    Widac, ze nie byles nigdy za granica. Po co wiec zabierasz glos?
    Nie bedzie mial "street". Bedzie mial: address line 1, address line 2,
    address line 3.
    I w te pola mozna wpisac wszystko: street, sqare, avenue, line, place, row.
    Amen.

    GreG