PracaGrupypl.praca.dyskusje › wejscie do Unii a umowy na czas okreslony

  • 1. Data: 2004-02-03 10:19:12
    Temat: wejscie do Unii a umowy na czas okreslony
    Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl>

    Prosze, wytlumaczcie mi jak to bedzie....
    W tej chwili jest tak, ze pracodawca moze dawac nieskonczona ilosc umow na
    czas okreslony (zawieszenie przepisu o trzeciej umowie na czas
    nieokreslony). Po maju, owo zawieszenie zostaje zniesione i bedzie jak
    dawniej..ale...
    czy ta trzecia umowa kolejno po maju, czy trzecia u danego pracodawcy.. np
    dwie zawarte przed majem i ta trzecia po maju...
    Mam metlikw glowie..:(
    Help..
    Jak nalezy to interpretowac?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-03 19:42:18
    Temat: Re: wejscie do Unii a umowy na czas okreslony
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > czy ta trzecia umowa kolejno po maju, czy trzecia u danego pracodawcy.. np
    > dwie zawarte przed majem i ta trzecia po maju...

    Licznik bije od 1.05.2004. Wcześniejsze umowy nie mają znaczenia.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl