PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę na 1/64 etatu › Re: Umowa o pracę na 1/64 etatu
  • Data: 2012-09-04 08:41:44
    Temat: Re: Umowa o pracę na 1/64 etatu
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarKust71" <...@...a> napisał w wiadomości
    news:5044ab6c$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przy obecnych zarobkach składki rentowe kosztowałyby mnie więcej niż 6
    > tys. zł rocznie. Za połowę tej kwoty na wolnym rynku można zapewnić sobie
    > zabezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy w wysokości dwukrotnie
    > przewyższającej możliwe świadczenia z ZUS.

    Tak, tak na wypadek L4 na pewno.
    Ale policz sobie rente do końca życia w wysokości 750 zł brutto (tyle płaci
    ZUS w przypadku najniższej składki) - kiedy sie zbilansuje? A w przypadku
    Twojej składki rentowej (czyli powyżej 500 zł miesiecznie) nie trudno
    policzyć ze Twoja renta byłaby wyższa od 1700 zł brutto. Po ilu latach
    płacenia składki to Ci sie zbilansuje?

    pozdr