-
Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?
... zapotrzebowania na pracowników działów obsługi klienta? Na jakie wynagrodzenie może liczyć doradca klienta? Na których stanowiskach w obsłudze klienta wynagrodzenia rosły najbardziej dynamicznie? Zapotrzebowanie na strategiczne role Według danych z raportu w 2024 roku popyt na pracowników w działach obsługi klienta i operacji pozostaje niższy niż ...
-
Obsługa klienta: jak uniknąć wypalenia zwodowego?
... obsługi, tylko maszynowo rozpoczynasz maile od Szanowna Pani, a zanim spytasz klienta o problem - musisz wypowiedzieć przez telefon magiczną regułkę ze wszystkimi danymi ... z Twoją firmą, pisane trzynastozgłoskowcem. Narysuj papierową kartkę urodzinową dla najstarszego klienta. Zadzwoń do kogoś, z kim widziałeś się w zeszłym tygodniu i spytaj, czy ...
-
Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe
... z nas jako opiekun powinien znać podstawowe metody radzenia sobie w ciężkich sytuacjach w obsłudze, dzięki czemu zwiększa szansę na budowanie pozytywnego doświadczenia klienta oraz zmniejsza ryzyko odczuwania przez siebie nadmiarowych i niepotrzebnych emocji. Często działania klienta są celowe i świadome. Jeżeli bowiem uda się klientowi wyprowadzić ...
-
Wyzwania pracownika contact i call center
... zadaniem jest rozwiązanie problemu klienta przez telefon. Najmniej respondentów odpowiedziało, że największą trudnością jest umiejętność odpowiedzenia na najtrudniejsze pytania (7 proc.), czy też mnogość rzeczy, które muszą wiedzieć osoby pracujące w telefonicznej obsłudze klienta. – Praca w dziale obsługi klienta wymaga zaangażowania, a także ...
-
Jakie wynagrodzenie na umowie o pracę i B2B? Duże różnice i szerokie widełki
... kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy podsumowania porównali również zmiany w widełkach wynagrodzeń w przypadku umów o pracę oraz kontraktów B2B. Oto kluczowe wnioski. Z tego tekstu dowiesz się ...
-
O kim marzy rekruter? Analizujemy oferty pracy
... przez nich specjalista? Praca.pl analizuje, jakie umiejętności są najbardziej pożądane w sprzedaży i obsłudze klienta, informatyce/programowaniu i administracji biurowej. Komunikatywność i odporność na stres ceniona w sprzedaży i obsługi klienta Wprawdzie wymienione w nagłówku kompetencje miękkie przydadzą się każdemu bez względu na sektor ...
-
Płaca minimalna w górę od 1 stycznia 2025. A jakie stawki godzinowe oferowane są dziś?
... to nawet 3,6 mln osób. Najniższe widełki wynagrodzeń za godzinę na UoP w obsłudze klienta Jak wynika z najnowszych danych No Fluff Jobs, polskiego portalu z ogłoszeniami ... analizowanych kategorii najbliżej nowej stawki minimalnej znajdują się osoby pracujące w obsłudze klienta zatrudnione na umowie o pracę – uśredniając, widełki oferowanych im ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... większości rozwiązań oferowanych przez ubezpieczycieli. Procesy te zachodzą w obszarach związanych z likwidacją szkód i obsługą roszczeń, jak również w obsłudze klienta oraz polis. Firmy ubezpieczeniowe podejmują intensywne prace związane z rozwojem i konkurencyjnością produktów dedykowanych zarówno klientom korporacyjnym, jak i indywidulanym ...
-
Konsultant telefoniczny
... na stanowisku konsultanta telefonicznego przechodzą specjalne kursy, na których uczą się profesjonalnej obsługi klienta i – w przypadku osób zajmujących się sprzedażą – technik sprzedażowych. Oczywiście doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie zawsze jest wymagane. Zdecydowanie ważniejsze od konkretnych kwalifikacji ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
Co wpływa na wysokość wynagrodzenia?
... prawie nigdy nie zajmują pozycji czołowych, ale zazwyczaj mieszczą się pierwszej piątce najlepiej płacących. Najniższe płace odnotowuje się najczęściej w administracji, obsłudze klienta i produkcji. Częściowo sytuację tę ilustruje tabela 1. Jeśli chodzi o najlepiej opłacane sektory gospodarki to także tutaj można zaobserwować wyraźne trendy ...
-
Płace specjalistów 2011
... 2 680 PLN (asystentka/pracownik biurowy) do 6 200 PLN (analityk ds. IT). Nisko opłacani specjaliści pracowali głównie w administracji i obsłudze klienta. Specjalista ds. administracyjnych zarabiał 3 000 PLN, a ds. obsługi klienta o 100 PLN więcej. Czołówka rankingu została zdominowana przez pracowników działów IT: analityka ds. IT (6 200 PLN ...
-
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... na niewielką liczbę kandydatów z kompetencjami językowymi zainteresowanych pracą w Obsłudze Klienta. Wybrane miesięczne wynagrodzenia brutto: Marketing B2B Online Marketing Specialist – min.: 5 ... .: 9000 zł, najczęściej oferowane: 11500 zł, max.: 14000 zł Obsługa Klienta Customer Service Specialist – min.: 4500 zł, najczęściej oferowane: 5500 zł, ...
-
Fakturzystka, fakturzysta
... , jak np. Symfonia, a także pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel. Często koniecznym warunkiem stawianym kandydatom jest doświadczenie w obsłudze klienta. Fakturzysta powinien posiadać rozwinięte zdolności komunikacyjne, być osobą skrupulatną, sumienną i dokładną, a także charakteryzować się wysoką kulturą osobistą. Zarobki ...
Tematy: fakturzystka, fakturzysta -
Kasjer, sprzedawca
... obsługi kasy fiskalnej – można ją nabyć odbywając kurs organizowany np. przez urzędy pracy. Często wymaganym warunkiem jest doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta. Kandydat powinien też posiadać wiedzę z zakresu produktów, które sprzedaje (w przypadku sklepów odzieżowych wymaga się zainteresowania modą i aktualnymi trendami). W charakterze ...
Tematy: kasjer, sprzedawca -
Praca tymczasowa w CV: chwalić się czy przemilczeć?
... oraz motywację dla podjęcia zatrudnienia na stanowisku, na które aplikujemy. Przykładowo, jeżeli chciałbyś pracować w dziale obsługi klienta, zaznacz, że masz już doświadczenie w obsłudze klienta (w tym również trudnego) i dlatego chcesz podjąć pracę w podobnym charakterze. W życiorysie najlepiej jest pisać o umiejętnościach twardych, związanych ...
-
25 tys. zł miesięcznie dla specjalistów z branż IT, automatyki i telekomunikacji
... , inżynierii elektrycznej, HR, finansach czy mechanice ponad 90 proc. ogłoszeń oferuje zatrudnienie na umowie o pracę. Wciąż popularne są umowy zlecenia – w obsłudze klienta czy sprzedaży wspomina się o nich w 20-25 proc. ogłoszeń. Natomiast umowy o dzieło wymieniane są bardzo rzadko. W sprzedaży i marketingu można na nie ...
-
Pracownik szeregowy: zarobki 2008
... i controlling z medianą płacy wynoszącą 3 000 PLN, zaś trzecie – działy badań i rozwoju/planowania z medianą 2 800 PLN. Pracownicy szeregowi zarabiają najgorzej w obsłudze klienta (2 100 PLN), działach personalnych (2 131 PLN), sprzedaży oraz magazynach (2 200 PLN). Różnica procentowa pomiędzy wynagrodzeniami w najgorzej i najlepiej opłacanych ...
-
Wynagrodzenia team leaderów w 2020 roku
... PLN otrzymywali w działach architektury, programowania, wdrożeń oraz finansów, księgowości i audytu. Natomiast najmniej, poniżej 6 000 PLN zarabiali w gospodarce magazynowej, obsłudze klienta, administracji, transporcie oraz produkcji. Informacje o badaniu: W 2020 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) uczestniczyły 118 767 osoby. Z czego ...
-
Zarobki w IT w I 2025 wciąż są najwyższe, ale ich wzrost wyhamował
... VAT) na kontrakcie B2B i 7-10 tys. zł brutto na umowie o pracę; Obsługa klienta: 7-9 tys. zł netto (+ VAT) na kontrakcie B2B i 6-9 tys. ... górnych o 27,3 proc. na B2B i 9,5 proc. na umowie o pracę. Również w marketingu, finansach i księgowości oraz obsłudze klienta widać wzrosty oferowanych wynagrodzeń na poziomie do kilkunastu procent – mówi Tomasz ...
-
Zarobki w administracji i biurach zarządu 2009
... do innych działów, płace w administracji i biurach zarządu były w 2009 na niskim poziomie (mediana 3 000 PLN). Mniej zarabiało się tylko w obsłudze klienta i magazynie - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak. Jak wyglądały w 2009 roku płace na wybranych stanowiskach w działach administracyjnych ...
-
Wynagrodzenia 2012: pracownicy szeregowi
... 3 000 PLN), ale wynagrodzenia dyrektorów osiągnęły poziom 10 500 PLN i były wyraźnie niższe niż stawki płacone na tym szczeblu w finansach, obsłudze klienta lub dziale produkcyjnym. Zdecydowanie najniższe płace otrzymywały osoby odpowiedzialne za działy administracyjne.
-
Jakie wynagrodzenia menadżerów HSBC?
... znajdował się pod brytyjskim zwierzchnictwem. Bank swoją pozycję zdobył dzięki obsłudze handlu pomiędzy Dalekim Wschodem a Europą, a następnie rozszerzeniu swojej działalności na ... udane przekształcenie obszarów działalności o niskiej rentowności, poprawa jakości obsługi klienta czy wzmocnienie powiązań z podmiotami zewnętrznymi, miary ryzyka i ...
-
Są nowe miejsca pracy w branży automotive. Jakie wynagrodzenia?
... . Warto jednak wskazać obszary, w których pojawiają się nowe miejsca pracy. W branży automotive wzrasta zatrudnienie w usługach posprzedażowych tj. serwisowych i obsłudze klienta. Jednak największe zapotrzebowanie na kadry występuje w obszarze zrównoważonego rozwoju produkcji, gdzie nowoczesne sposoby wytwarzania produktów generują popyt na wysoko ...
-
Zarobki w IT: specjaliści od AI opłacani coraz lepiej
... badanych branżach odsetek ogłoszeń z wymogiem znajomości sztucznej inteligencji nie przekracza jak na razie 2,5 proc. Najniższy jest w kategorii elektroniki (0,3 proc.) oraz w obsłudze klienta (0,9 proc.).
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?
... na umowach o pracę Wynagrodzenia na umowie o pracę ogółem pozostały bez zmian. Wzrosty odnotowano jedynie w 10 z 37 analizowanych kategorii, m.in. w Obsłudze Klienta, Inżynierii Elektrycznej, Prawie, Marketingu, AI, Automation, Business Analyst i Game Dev. W pozostałych branżach obserwuje się stagnację lub spadki. Spadki w wybranych branżach ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... ? Bankowość detaliczna - pracownicy działów detalicznych skupiają się przede wszystkim na obsłudze klientów indywidualnych - tzw. klientów masowych i małych przedsiębiorstw (ang. Mass Market ... opiera się w głównej mierze na zasadach indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dlatego też klientami tego segmentu opiekują się najczęściej przygotowani ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... zajmujących się wealth managementem – ochroną oraz bezpiecznym pomnażaniem majątku zamożnego klienta. Ponadto na oferty pracy mogą liczyć eksperci ds. ryzyka rynkowego, ... niezależnie funkcjonująca kancelaria. Kancelarie butikowe koncentrują się najczęściej na obsłudze konkretnych sektorów rynku, bądź dziedzin prawa. Zauważalna jest również większa ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... adwokatów nie była duża. Nieliczne polskie kancelarie, które wyspecjalizowały się w obsłudze firm, wykorzystały koniunkturę i bardzo szybko się rozwinęły. Jednocześnie, do ... prawnych, jako zespołów merytorycznych, doświadczonych ekspertów, skupionych wyłącznie na pracy dla klienta, zaczyna być mitem. Coraz częściej to małe lub duże korporacje, ...
-
Praca w branży IT: oczekiwania wobec kandydatów
... znajomości i wykorzystania poleceń sieciowych w Linuksie (np.: instalowanie i konfiguracja karty, programy klienta, zdalne pulpity graficzne, Firewall, routing, konfiguracja jądra, etc.). Pytania ... do tworzenia m.in.: kompleksowych hurtowni danych, łatwych w obsłudze i o wysokiej efektywności kosztowej, elastycznych systemów raportowania i analiz, ...
-
Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?
... i dobre nastawienie na klienta. Dzięki godzinowej stawce na poziomie 33 zł, w ciągu jednego dnia można dorobić blisko 270 zł na czysto. #3 Pracownik supermarketu Podium zestawienia zamyka pracownik sklepu wielkopowierzchniowego. To zajęcie polega m.in. na rozkładaniu towarów na półkach, obsłudze w pełni zautomatyzowanej kasy ...