PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 211. Data: 2009-04-20 17:45:10
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> napisał(a):

    > Z Warszawą włącznie? To chyba będzie ze 3000 zł netto.

    I uważam, że poniżej tej kwoty nie ma sensu pracować w Warszawie.

    Niezależnie od posiadanego wykształcenia, stażu i kwalifikacji zawodowych.

  • 212. Data: 2009-04-20 17:46:02
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik <r...@m...com>

    > by to zmienić. Może politykiem zostań ...
    >>

    > Dlatego też twierdzę, że lepiej już nic nie robić, aniżeli podejmować pracę za
    > takie pieniądze.
    >
    > 2500 na rękę w przypadku Warszawy uważam za absolutne minimum,
    > poniżej którego wogóle nie ma o czym z pracodawcą dyskutować.

    Ano

    --
    PS. nudzi mi się

  • 213. Data: 2009-04-20 17:48:05
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne że komisja UE nie narzuciła Polsce płacy minimalnej w/g kryteriów
    > unijnych.

    Wyobraź sobie, że tobie akurat co miesiąc zostaje w skarpecie wolne 1000 zł i
    chciałbyś je komus dać za np. sprzątanie mieszkania. Jak myślisz, ile dodatkowo
    kasy pojawi ci się automatycznie w tej skarpecie z chwilą gdy sejm uchwali
    minimalne wynagrodzenie na 2000 zł?

    --
    andreas

  • 214. Data: 2009-04-20 17:50:52
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > I nie ważne, czy pracownik na siebie zarobi?
    > Należy się jak psu kość, co nie?

    Jeśli podpisał umowę o pracę to się należy zgodnie z umową.
    To czy na siebie zarobi, problemem pracodawcy.

  • 215. Data: 2009-04-20 17:51:00
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2009-04-20, Robert <r...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I nie ważne, czy pracownik na siebie zarobi?
    > Należy się jak psu kość, co nie?

    Na siebie zarobi, problem pojawia się, jeśli szef wymaga by prócz siebie
    zarobił na szefa conajmniej drugie tyle co na siebie.

  • 216. Data: 2009-04-20 17:53:55
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Robert " <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na siebie zarobi, problem pojawia się, jeśli szef wymaga by prócz
    > siebie
    > zarobił na szefa conajmniej drugie tyle co na siebie.

    Pracownika nie powinno obchodzić na kogo zarabia, jaki zysk wypracowuje
    dla firmy.
    dzięki niemu.
    To sprawa pracodawcy.
    Pracownika obchodzi to do czego obliguje go umowa o pracę.

  • 217. Data: 2009-04-20 17:56:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-20, Robert <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Na siebie zarobi, problem pojawia się, jeśli szef wymaga by prócz siebie
    > zarobił na szefa conajmniej drugie tyle co na siebie.

    Dobra. Zyskami nie chcesz się dzielić. Ok. Straty też przyjmiesz na klatę?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 218. Data: 2009-04-20 17:57:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-20, Jurek M <m...@1...pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli podpisał umowę o pracę to się należy zgodnie z umową.
    > To czy na siebie zarobi, problemem pracodawcy.

    Ja to wiem, ale gość z którym dyskutuję ewidentnie nie ma pojęcia co to
    jest ryzyko gospodarcze i dlaczego osoby które go nie chcą podejmować,
    zarabiają w efekcie mniej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 219. Data: 2009-04-20 18:33:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 20 kwietnia 2009 (19:45:10) napisano:

    > niezbędnych
    > mieszkaniem -

    > I uważam, że poniżej tej kwoty nie ma sensu pracować w Warszawie.

    Polska się na Warszawie nie kończy.

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

  • 220. Data: 2009-04-20 19:33:21
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert " <r...@g...pl>

> [...]
    > niezbędne leki, oraz pokrycie kosztów przejazdów między pracą i mieszkaniem -
    > w dowolnym mieście w Polsce, z Warszawą włącznie.

    Ale zrozum, jeśli nie wypracujesz tyle to pracy w ogóle nie będziesz miał.

    --
    PS. nudzi mi się