PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tysiące do zarobienia!!

  • 1. Data: 2009-04-19 17:53:56
    Temat: Tysiące do zarobienia!!
    Od: "projekt16" <p...@o...eu>

    Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to będzie drugie
    źródło czy

    podstawowe....Możesz łatwo zarobić 1000 zł tygodniowo poświęcając tylko 10
    godzin

    Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 5000 zł, jeśli masz życzenie
    poświęcić pełny wymiar godzin. Cała praca jest wykonywana w Twoim własnym
    domu. Sam ustalasz swój

    własny rozkład. Wszystko, czego potrzebujesz to komputer, natomiast jest
    zapewnione pełne Szkolenie on-line. W 30-dniowym okresie próbnym, nie masz
    nic do stracenia. Zacznij zarabiać pieniądze już dziś Wyślij e-mail
    p...@o...eu

  • 2. Data: 2009-04-19 18:30:13
    Temat: Re: Tysiące do zarobienia!!
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > zapewnione pełne Szkolenie on-line. W 30-dniowym okresie próbnym, nie masz
    > nic do stracenia. Zacznij zarabiać pieniądze już dziś Wyślij e-mail

    Byś sie chociaż postarał o własną domenę.

    Wybacz, ale darmowe konto email w publicznej domenie, nie wzbudza zaufania....

  • 3. Data: 2009-04-21 13:47:15
    Od: "jesuss" <c...@v...pl>

    Użytkownik "projekt16" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapewnione pełne Szkolenie on-line. W 30-dniowym okresie próbnym, nie masz
    > nic do stracenia. Zacznij zarabiać pieniądze już dziś Wyślij e-mail

    Pewno jakiś rodzaj łańcuszka, na który dałeś się nabrać, a teraz nie wiesz
    komu wysłać swe e-maile. Mam dla ciebie dobrą radę; rozwieś ofertę w
    urzędach pracy, ogranicz zarobek do 500 zł tygodniowo, a czas pracy zwiększ
    do 12 godz./dziennie, wtenczas stworzysz pozory prawdopodobieństwa.
    Oczywiście ogranicz ilość etatów. Jeśli praca poważna, sukces murowany!!!
    :-)

    Bye!