PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 1. Data: 2009-04-19 11:20:07
    Temat: znow czasy 5zl/godz
    Od: "smutny" <s...@s...com>

    W gazecie z ogłoszeniami widziałem trochę ogłoszeń gdzie była podana
    stawka 5 złotych za godzinę. Zakładając nawet że pracowałoby się po 50
    godzin tygodniowo, to w miesiącu 200x5=1000zł, co w dużym mieście
    wojewódzkim starczy najwyżej na jedzenie i bilet miesięczny!

  • 2. Data: 2009-04-19 11:23:35
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "smutny" <s...@s...com> napisał

> [...]
    > godzin tygodniowo, to w miesiącu 200x5=1000zł, co w dużym mieście
    > wojewódzkim starczy najwyżej na jedzenie i bilet miesięczny!

    No i co w związku z tym?
    Jak znam życie, to setki ludzi będą i tak wolały iść na darmowy zasiłek dla
    bezrobotnych niż pobrudzić ręce za 1000 zł.

  • 3. Data: 2009-04-19 12:30:22
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu>

    > No i co w związku z tym?
    > Jak znam życie, to setki ludzi będą i tak wolały iść na darmowy zasiłek dla
    > bezrobotnych niż pobrudzić ręce za 1000 zł.

    No właśnie chyba to, że nie opłaca się za tyle pracować

    --
    PS. nudzi mi się

  • 4. Data: 2009-04-19 12:42:43
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > No właśnie chyba to, że nie opłaca się za tyle pracować

    I dlatego właśnie powinno się zlikwidować wszelkie zasiłki. Jakby się
    nie nazywały i jak niskie by nie były, to zawsze będą demoralizowały i
    zniechęcały do uczciwej pracy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2009-04-19 13:20:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 14:42:43 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > zniechęcały do uczciwej pracy.

    tyle, ze praca po 50h tygodniowo za 1000zl nie jest uczciwa

    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-04-19 13:26:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsf1ha$4v3$1@atlantis.news.neostrada.pl smutny
    <s...@s...com> pisze:

> [...]
    >tygodniowo, to w miesiącu 200x5=1000zł, co w dużym mieście wojewódzkim
    >starczy najwyżej na jedzenie i bilet miesięczny!
    Dziwne.
    Najniższa płaca to obecnie 1276 zł.
    Za 40h w tygodniu.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-04-19 13:28:47
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > tyle, ze praca po 50h tygodniowo za 1000zl nie jest uczciwa

    Jak to nie jest? Czy ktoś jest do niej zmuszany?

  • 8. Data: 2009-04-19 13:48:52
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel>

    > I dlatego właśnie powinno się zlikwidować wszelkie zasiłki. Jakby się
    > nie nazywały i jak niskie by nie były, to zawsze będą demoralizowały i
    > zniechęcały do uczciwej pracy.

    Ale tu nie o zasiłki chodzi. Generalnie nie opłaca się pracować za tyle. Masz
    przecież jakieś minimalne koszty miesięczne choćby tego dojazdu do pracy.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 9. Data: 2009-04-19 13:51:51
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>

    > tyle, ze praca po 50h tygodniowo za 1000zl nie jest uczciwa

    Dlaczego ? Jeśli tyle wypracowujesz ? Moim zdaniem jest tylko nieopłacalna.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 10. Data: 2009-04-19 14:00:34
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Ale tu nie o zasiłki chodzi. Generalnie nie opłaca się pracować za tyle. Masz
    przecież jakieś minimalne koszty miesięczne choćby tego dojazdu do pracy.

    Lepszy 1000 PLN, niż 0 PLN.

    A nawet powiedzmy 1000 - 200 = 800 PLN, niż 0 PLN.