eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nntp.idg.pl!not-for-mail
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyszłośc etatu
    Date: Thu, 14 Apr 2005 11:14:12 +0200
    Organization: IDG.pl --> http://www.idg.pl
    Lines: 35
    Sender: rosolzmakaro@uzytkownicy_idg
    Message-ID: <d3lc9r$e0o$1@amigo.idg.com.pl>
    References: <d38445$eps$1@news.onet.pl> <d391mp$bgs$1@inews.gazeta.pl>
    <d39ap7$6u3$1@news.dialog.net.pl> <d39dh5$1ho$1@news.onet.pl>
    <d3c0s8$3pb$1@inews.gazeta.pl> <d3c27m$idu$1@news.onet.pl>
    <d3cc19$fo1$1@inews.gazeta.pl> <opso13b0ak4iukdk@krzysztofc>
    <d3dkgj$igl$1@news.dialog.net.pl> <d3eov0$hft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d3er2q$2na$1@nemesis.news.tpi.pl> <d3es23$4kg$1@amigo.idg.com.pl>
    <d3et8b$g0h$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: n12.idg.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: amigo.idg.com.pl 1113470075 14360 194.69.207.246 (14 Apr 2005 09:14:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Apr 2005 09:14:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146915
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d3et8b$g0h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Inni gracze tez maja swoich fachowcow. Fachowiec plus popularny poglad
    > zwykle daje lepsze efekty niz fachowiec i niepopularny poglad. A wyborcy

    Nie przyjmuje do wiadomości takiego wyjaśnienia. Przecież poglądy
    włąścicieli firm mogą być wspierane finansowo w znacznie większym stopniu od
    konkurencyjnych. A za tym mogą iść dużo lepsi fachowcy i dużo większe
    budzety. Chyba, że ta strona i środowisko reklamowe w całosci nie potrafi
    rożróznić lepszych od gorszych, co w skrytości ducha podejrzewam. Zresztą
    zdrowa demokracja właśnie opiera się na rzeszy właścicieli, co prawda
    drobnych, ale zawsze.

    > pogladow. Przekonywanie jest powolne. Mysle, ze dzieje sie duzo
    pozytecznej
    > pracy u podstaw - ale fajerwerk w postaci zdobycie nagle 50% spoleczenstwa
    > dla pogladu zywionego przez 10% i dotyczacego spraw zasadniczych to sprawa

    Myślę, że nic pozytywnego się nie dzieje, wręcz przeciwnie w siłę rosną
    skrajności.

    > niewykonalna w krotkim horyzoncie czasowym nawet dla najlepszych fachowcow
    z
    > duzym budzetem. Ze srodkami tez sa problemy - bogaci dotuja kampanie
    roznych
    > partii, ale patrzac na swoj interes sa bardziej sklonni dotowac tych,
    > ktorych dojscie do wladzy jest bardziej prawdopodobne, bo zyski dla nich
    czy

    No właśnie, obstawiają wszystkie opcje w istocie rzeczy eliminując swój
    wpływ. To bardzo defensywna, kunktatorska i w efekcie nieefektywna koncepcja
    niegodna elity.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1