PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu
  • Data: 2005-04-14 09:14:12
    Temat: Re: przyszłośc etatu
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d3et8b$g0h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Inni gracze tez maja swoich fachowcow. Fachowiec plus popularny poglad
    > zwykle daje lepsze efekty niz fachowiec i niepopularny poglad. A wyborcy

    Nie przyjmuje do wiadomości takiego wyjaśnienia. Przecież poglądy
    włąścicieli firm mogą być wspierane finansowo w znacznie większym stopniu od
    konkurencyjnych. A za tym mogą iść dużo lepsi fachowcy i dużo większe
    budzety. Chyba, że ta strona i środowisko reklamowe w całosci nie potrafi
    rożróznić lepszych od gorszych, co w skrytości ducha podejrzewam. Zresztą
    zdrowa demokracja właśnie opiera się na rzeszy właścicieli, co prawda
    drobnych, ale zawsze.

    > pogladow. Przekonywanie jest powolne. Mysle, ze dzieje sie duzo
    pozytecznej
    > pracy u podstaw - ale fajerwerk w postaci zdobycie nagle 50% spoleczenstwa
    > dla pogladu zywionego przez 10% i dotyczacego spraw zasadniczych to sprawa

    Myślę, że nic pozytywnego się nie dzieje, wręcz przeciwnie w siłę rosną
    skrajności.

    > niewykonalna w krotkim horyzoncie czasowym nawet dla najlepszych fachowcow
    > duzym budzetem. Ze srodkami tez sa problemy - bogaci dotuja kampanie
    roznych
    > partii, ale patrzac na swoj interes sa bardziej sklonni dotowac tych,
    > ktorych dojscie do wladzy jest bardziej prawdopodobne, bo zyski dla nich
    czy

    No właśnie, obstawiają wszystkie opcje w istocie rzeczy eliminując swój
    wpływ. To bardzo defensywna, kunktatorska i w efekcie nieefektywna koncepcja
    niegodna elity.