PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja awansu

  • 11. Data: 2007-08-09 12:05:56
    Temat: Re: Propozycja awansu OT
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > no ba:) najciemniej pod latarnia:) a na serio, jak zauwazylam, ze
    > przegladarka mi zaszalala, to usunelam posta:P najwyrazniej zbyt pozno.

    oj zebys wiedziala:)
    jak ja widze czasem niektorych "informatykow" ze stazem nie malym co
    wyprawiaja to sie noz w kieszeni otwiera:)
    wiadomo ze nikt nie jest alfa i omega ale podstawy wypada znac:)

    co do Twojego kodowania to widzialem ze to idzie raczej z www, ale
    zazartowac musialem :D

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2007-08-09 17:44:08
    Temat: Re: Propozycja awansu
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>
    raczyl wyrazic swoja opinie w
    ps.com:

> [...]
    > oburzeni, zacz y si niemi e komentarze, obgadywania, itd. po dwóch
    > miesi cach zaczyna to cichn , cho co rusz s ysz , e komu to si
    > nie podoba, cho najzabawniejsze, e najcz ciej s to osoby, z
    > którymi kompletnie nie wspó pracuj , cz zrezygnowa a z pracy w
    > ogóle. Efekt - staram si izolowa , nie wchodzi ludziom w drog i
    > wtedy mam wi ty spokój, tyle dobrego, e strona finansowa mocno mi to
    > rekompensuj.
    > Tak wi c wida , e i takie przypadki si zdarzaj , ale te da si to
    > prze y - wszystko zale y od odporno ci psychicznej cz owieka.

    Ciekawe jak dlugo bedziesz sie jeszcze izlowoac i bedziesz w stanie
    prowadzic swoj zespol.
    Z tego co piszesz w ogole nie tworzysz wiezi wspolpracy, zaufania,
    szczerosci i otwartosci. Nie wyobrazam sobie takiej sytuacji.

    Poza tym, jesli zdarza sie, ze gdy wchodzisz do pokoju i cichna wszystkie
    rozmowy na Twoj widok, to zmierzasz na linii pochylej w dol ... a pieniadze
    chybe tego nie zrekompemsuja.

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Istnieje takie slowo w nowomowie, którego pewnie jeszcze nie znasz:

  • 13. Data: 2007-08-10 09:46:14
    Od: "Jackare" <j...@B...pl>

    odpowiem wszystkim przedpiscom:
    - w przypadku awansu zawsze lub prawie zawsze tak bedzie jezeli miedzy
    ludzmi w pracy sa prywatne relacje (wiezi) towarzystkie
    Niestety kierownik w pracy pracuje w ukladzie hierarchicznym a nie
    kolezenskim chocby w firimie wszyscy mówili sobie per "ty".
    Jezeli w uklady zawodowe wchodza relacje prywatne zwasze sa niejasnosci,
    watpliwosci, stresy, zale itp.
    Raczej nie ma na to rady i jezeli ktos chce byc kierownikiem musi prywatne
    znajomosci i przyjaznie budowac poza praca. Wtdy latwiej o autorytet,
    bezstronnosc, nieskazone emocjami spojrzenie, okreslenie sie w reprezentacji
    interesów.
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2007-08-10 10:56:48
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 9 Sie, 19:44, VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> wrote:

> [...]
    > rozmowy na Twoj widok, to zmierzasz na linii pochylej w dol ... a pieniadze

    powoli wszystko cichnie i normalnieje - ja zmieniajac stanowisko sie
    nie zmienilam, to tylko ludzie zaczeli miec jakies problemy - a ja nie
    mam ochoty ich rozwiazywac. Co ciekawe, kolezanka (ta druga w dziale)
    tez awansowala - sporo mniej, ale sytuacja praktycznie taka sama -
    glupie komentarze i nieodzywanie sie - wniosek nasuwa sie sam
    ewidentnie problem panow, ktorym nie podoba sie, ze kobiety awansuja:P
    ja osobiscie robie co mam robic, wymagam tego co mam wymagac nic poza
    tym. po prostu musze przeczekac i tyle.

  • 15. Data: 2007-08-10 13:51:54
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    Kiedyś dawno temu byłem kierownikiem i wspominam to jako koszmar. Praca między
    młotem a kowadłem. Najbardziej mnie w tej pracy dobijało to, że musiałem
    przekazywać pracownikom polecenia szefa które kłóciły się z moim sumieniem jako
    własne :( . Szef na początku mojej pracy zastrzegł sobie, że to co on mówi do
    mnie to jest tajemnica. A ja przekazuję pracownikom polecenia jako ja i na
    własną odpowiedzialność. Oczywiście pracownicy winili mnie za wszystkie
    niedorzeczne pomysły szefa a ja niestety nie mogłem powiedzieć od kogo pochodzi
    polecenie.

    Może to tylko było tak w tej firmie w której kiedyś pracowałem. Może w innych
    tak nie ma. Wiem jedno. Musieliby mi naprawdę sporo zapłacić żebym znowu został
    kierownikiem.

  • 16. Data: 2007-08-10 16:04:24
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>
    raczyl wyrazic swoja opinie w
    s.com:

    > powoli wszystko cichnie i normalnieje - ja zmieniajac stanowisko sie
    > nie zmienilam, to tylko ludzie zaczeli miec jakies problemy - a ja nie
    > mam ochoty ich rozwiazywac.

    Widac, ze nie masz zadnego doswiadczenia w zarzadzaniu. Normalnym jest, ze
    zawsze ludzie beda prezentowac opor przy takich zmianach.
    Powinnas rowniez sie zmienic, zachowujac chociazby dystans (lecz nie
    izolacje).
    Natomiast dziwi stwierdzenie, ze nie masz zamiaru rozwiazywac sytuacji
    konfliktowych i problematycznych - Ty od tego jestes. Powierzono Ci
    zadanie, aby nie bylo problemow, abys razem z zespolem parla do przodu.

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 17. Data: 2007-08-11 11:06:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9hqhp$he1$1@inews.gazeta.pl Gienek
    <g...@s...pl> pisze:

> [...]
    > pracownicy winili mnie za wszystkie niedorzeczne pomysły szefa a ja
    > niestety nie mogłem powiedzieć od kogo pochodzi polecenie.
    Mogłeś, tylko się nie odważyłeś.
    Jesteś (byłeś?) dziecinny. Delikatnie, bardzo delikatnie mówiąc.
    Po pierwsze obowiązuje cię to, co masz w zakresie obowiązków i na piśmie a
    nie to, co "szef" powie paszczą.
    Po drugie należy _przed_ podjęciem decyzji o przyjęciu bądź odrzuceniu
    propozycji objęcia stanowiska dokładnie przeanalizować przyszłe warunki jego
    pełnienia i rozumieć, że one się mogą zmienić, także na nieakceptowalne.
    Po trzecie - i najważniejsze - jak się stoi w obliczu ewentualności
    wykonania czegoś, z czym się nasze sumienie/poczucie przyzwoitości nie
    godzi, to się ODMAWIA i tego nie robi albo robi tak, jak należy aby być w
    zgodzie z sobą.
    Ale do tego trzeba mieć jaja. Jaja - rozumiesz?
    Ehh, pewnie nie...

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2007-08-13 11:07:51
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Ale do tego trzeba mieć jaja. Jaja - rozumiesz?

    największe jaja ma się oczywiście na ciepłej posadce związkowca :/

    MSPANC

    e.

  • 19. Data: 2007-08-13 11:08:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9pdi2$7rr$1@atlantis.news.tpi.pl entroper
    <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> pisze:

    > największe jaja ma się oczywiście na ciepłej posadce związkowca :/
    Nie wiem, ja nie jestem na posadce związkowca.
    Poza tym nikt nikomu nie zabrania o taką posadkę się postarać. Może mu jaja
    urosną.
    Spróbuj.

    > MSPANC
    To widać.
    A co się tam będziesz powstrzymywał - pisz śmiało, szczególnie jak nie masz
    pojęcia o czym.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-08-13 21:48:56
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    PawelC pisze:
> [...]
    > kompetencji, obowiazkow, zakresu przyslugujacych mi uprawnien itd. Dwoch
    > moich poprzednikow rozstalo sie z firma na wskutek niejasnosci w tym
    > wzgledzie (odpowiedzialnosc bez mozliwosci wplywu na wiele podejmowanych
    > decyzji).
    > Druga sprawa jest moze raczej natury psychologiczno-socjologicznej.. :)
    > Jest takie stare przyslowie pszczol, ze nie robi sie kierownika sposrod
    > pracownika, troche obawiam sie kwasow w dziale (6 osobowym) na tym
    > punkcie, zwlaszcza, ze jestem najmlodszy stazem. Wdzieczny bede za kazda

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi... choc spodziewalem sie troche wiecej.
    Pewnie dlatego ze wiekszosc kierownikow albo jest na wakacjach, albo nie
    ma czasu na zajmowanie sie przegladaniem newsow... :)
    Postanowilem zaryzykowac, i to wziasc, choc mam jeszcze watpliwosci jak
    rozegrac pierwsze dni - chcialbym w dziale troche zmienic, bo
    praktycznie panuje tam totalna anarchia. Najwazniejsze to, ze udalo mi
    wymoc zgode na uregulowanie kompetencji i uprawnien, tudziez zwierznosci
    sluzbowej. Nie wiem dlaczego moi poprzednicy przy tym sie nie uparli bo
    ja jakos nie mialem problemu z zalatwieniem dzis tej sprawy toczac
    wstepne negocjacje.