PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako doreczyciel paczek - pracowal ktos? Chodzi mi o opinie.

  • 1. Data: 2007-08-08 22:12:52
    Temat: Praca jako doreczyciel paczek - pracowal ktos? Chodzi mi o opinie.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy pracowal ktos z grupy jako doreczyciel paczek (obojetnie czy
    Poczta PL czy kurier)?

    Chodzi mi o ogolne opinie o pracy.
    Jak wyglada sprawa z napiwkami?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-08-09 06:19:19
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Rafal M pisze:

    > Jak wyglada sprawa z napiwkami?

    Z czym? Nigdy nie dałem i nigdy nie widziałem żeby ktoś dawał. A poza
    tym to nie trafiłem jeszcze na miłego kuriera i mam już dość ich
    wymyślań: co innego w ofercie firmy a co innego oni se ustalają - jak
    jest paczka z pod drzwi pod drzwi odbiorcy to mnie to nie obchodzi że
    jest ciężka, raz zapłaciłem to czemu mam płacić drugi?

  • 3. Data: 2007-08-09 07:46:20
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    > Jak wyglada sprawa z napiwkami?

    Chyba chodzi Ci o końcówki, które emeryci zostawiają listonoszom.

  • 4. Data: 2007-08-09 15:02:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 08 Aug 2007 15:12:52 -0700, Rafal M napisał(a):

    > Czy pracowal ktos z grupy jako doreczyciel paczek (obojetnie czy
    > Poczta PL czy kurier)?
    >
    > Chodzi mi o ogolne opinie o pracy.
    > Jak wyglada sprawa z napiwkami?

    Wszyscy znani mi kurierzy to smutni zmęczeni i zabiegani panowie. Nie wiem
    ile zarabiają, ale nie wygląda żeby im się praca podobała.

    Z listonoszem kiedyś dało się nawiązać bliższe więzi to i się uśmiechnąć
    potrafił, ale też zabiegany ;] W każdym razie ostatnio stajkowali, to
    pewnie też im się nie przelewa.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net