PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja awansu › Re: Propozycja awansu
    Date: Mon, 13 Aug 2007 23:48:56 +0200
    From: PawelC <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja awansu

    PawelC pisze:
    > Po dwoch latach pracy w firmie dostalem propozycje awansu na kierownika
    > dzialu. Niby nic nadzwyczajnego, niemniej jednak mam kilka watpliwosci i
    > pytan.
    > Czy mam prawo prosic, zadac (?) jasnego okreslenia na pismie swoich
    > kompetencji, obowiazkow, zakresu przyslugujacych mi uprawnien itd. Dwoch
    > moich poprzednikow rozstalo sie z firma na wskutek niejasnosci w tym
    > wzgledzie (odpowiedzialnosc bez mozliwosci wplywu na wiele podejmowanych
    > decyzji).
    > Druga sprawa jest moze raczej natury psychologiczno-socjologicznej.. :)
> [...]

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi... choc spodziewalem sie troche wiecej.
    Pewnie dlatego ze wiekszosc kierownikow albo jest na wakacjach, albo nie
    ma czasu na zajmowanie sie przegladaniem newsow... :)
    Postanowilem zaryzykowac, i to wziasc, choc mam jeszcze watpliwosci jak
    rozegrac pierwsze dni - chcialbym w dziale troche zmienic, bo
    praktycznie panuje tam totalna anarchia. Najwazniejsze to, ze udalo mi
    wymoc zgode na uregulowanie kompetencji i uprawnien, tudziez zwierznosci
    sluzbowej. Nie wiem dlaczego moi poprzednicy przy tym sie nie uparli bo
    ja jakos nie mialem problemu z zalatwieniem dzis tej sprawy toczac
    wstepne negocjacje.