PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja awansu › Re: Propozycja awansu
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja awansu
    Date: Thu, 9 Aug 2007 17:44:08 +0000 (UTC)

    Uzytkownik "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>
    raczyl wyrazic swoja opinie w
    news:1186643864.168938.277650@r34g2000hsd.googlegrou
    ps.com:

    > to ja chyba te si do cz , na w asnym przyk adzie - dzia IT 2
    > kobiety na ok 30 facetów - mi dzynarodowe projekty. zamarzy a mi si
    > zmiana stanowiska, jak si okaza o prezesowi to by o na r k i po pó
    > roku przygotowa mocno awansowa am, mimo, e w firmie strasznie d ugo
    > nie jestem. Efekt taki, e poza dzia em, w którym pracowa am wcze niej
    > i dyrektorami - prawie wszyscy pozostali pracownicy byli mocno
    > oburzeni, zacz y si niemi e komentarze, obgadywania, itd. po dwóch
    > miesi cach zaczyna to cichn , cho co rusz s ysz , e komu to si
> [...]

    Ciekawe jak dlugo bedziesz sie jeszcze izlowoac i bedziesz w stanie
    prowadzic swoj zespol.
    Z tego co piszesz w ogole nie tworzysz wiezi wspolpracy, zaufania,
    szczerosci i otwartosci. Nie wyobrazam sobie takiej sytuacji.

    Poza tym, jesli zdarza sie, ze gdy wchodzisz do pokoju i cichna wszystkie
    rozmowy na Twoj widok, to zmierzasz na linii pochylej w dol ... a pieniadze
    chybe tego nie zrekompemsuja.

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Istnieje takie slowo w nowomowie, którego pewnie jeszcze nie znasz: