PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace z wynagrodzeniem akordowym

  • 1. Data: 2007-08-08 11:46:13
    Temat: Umowa o prace z wynagrodzeniem akordowym
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace umowy o prace z wynagrodzeniem akordowym.

    Czy w tego typu umowach jest okreslone minimalne wynagrodzenie? No w
    sytuacji gdy pracodawca nie zapewnil materialow do pracy?

    Jak wyglada sprawa wynagrodzenia np na urlopie, chorobowym - liczone
    to jest od mojej ostatniej pensji czy jakosc inaczej?

    Jak przy tego typu umowie wyglada sprawa nadgodzin?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-08-08 11:59:26
    Temat: Re: Umowa o prace z wynagrodzeniem akordowym
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    Urlop liczony jest chyba ze średniej z ostatnich trzech miesięcy i zwolnienie
    też. Tylko że chyba jest inny okres z ktorego jest liczone.

  • 3. Data: 2007-08-08 12:03:15
    Od: "JK" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jak wyglada sprawa wynagrodzenia np na urlopie, chorobowym - liczone
    > to jest od mojej ostatniej pensji czy jakosc inaczej?

    Mininalne - kodeksowe, urlop z ostatnich 3-mcy, chorobowe z ostatnich 12-tu.

    Pozdrawiam !!