PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja awansu

  • 21. Data: 2007-08-14 06:20:35
    Temat: Re: Propozycja awansu
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-13 23:48, taki ktos jak PawelC napisac raczyl:
    > Postanowilem zaryzykowac, i to wziasc, choc mam jeszcze watpliwosci jak
    > rozegrac pierwsze dni - chcialbym w dziale troche zmienic, bo
    > praktycznie panuje tam totalna anarchia. Najwazniejsze to, ze udalo mi
    > wymoc zgode na uregulowanie kompetencji i uprawnien, tudziez zwierznosci
    > sluzbowej. Nie wiem dlaczego moi poprzednicy przy tym sie nie uparli bo
    > ja jakos nie mialem problemu z zalatwieniem dzis tej sprawy toczac
    > wstepne negocjacje.

    Trzymam kciuki :-)
    Myślę, że jeśli będziesz uczciwy zarówno wobec "góry" jak i "dołu",
    a do tego zachowasz złoty środek pomiędzy stanowczością a
    elastycznością, będzie OK. Zmiany porządkujące pracę,
    z mojego dotychczasowego doświadczenia, na początku spotykają
    się z oporem - ale po krótkim czasie wszyscy widzą, że przynosi
    to korzyści. Powodzenia!

    Waldek

  • 22. Data: 2007-08-14 10:07:44
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > największe jaja ma się oczywiście na ciepłej posadce związkowca :/

    Jaki tam z niego związkowiec. Jakiś zakompleksiony dzieciak daje upust swoim
    flustracjom na forum.

  • 23. Data: 2007-08-14 15:51:27
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > ja jakos nie mialem problemu z zalatwieniem dzis tej sprawy toczac
    > wstepne negocjacje.

    Na początku zawsze jest fajnie.

    Na pewno sobie poradzisz z nowymi obowiązkami i będziesz zadowolony z nowego
    stanowiska. Trzymam kciuki i życzę powodzenia.