PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 131. Data: 2003-10-14 09:10:51
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > PROWOKUJE LUDZI DO DYSKUSJI
    > i musze powiedziec ze czasami naprawde smutno mi sie robi,chociaz jestem
    > pozytywnie nastawiony do zycia,bo ja osobiscie takiemu wirtualnemu
    > villgutowi naprawde starałbym sie pomóc,a nie go jeszcze bardziej gnebic
    > ale jakie panstwo taki naród i to jak widac nie zmienia sie od pierwszych
    > piastów,dlatego siedze sobie bezpiecznie za granica i patrzac w sieci  na ta
    > szara polske,to nie wiem czy plakac czy sie smiac

    jestes juz bardzo, bardzo zalosny, malo wirtualny "villgucie".

    Co chwile usilujesz zmienic swoj image, niestety, nie udaje Ci sie to.

    Moze zmien nicka na "kameleon" - bylby trafniejszy.

    Probujesz udowodnic, jaki to jestes macho, obrazajac nie zgadzajacych sie z
    Twoim zdaniem. Przegrywajac zas, nie potrafisz przyjac do wiadomosci, ze sam
    jestes odpowiedzialny za swoje kleski.

    pozdrawiam,

    glos

  • 132. Data: 2003-10-14 11:00:36
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    From: "" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: 14 Oct 2003 10:47:04 +0200

  • 133. Data: 2003-10-14 11:06:24
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem =?ISO-8859-1?Q?Zm=EAczony?=
    Date: Mon, 13 Oct 2003 20:47:19 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

  • 134. Data: 2003-10-14 11:17:45
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    zegnaj na zawsze GŁOSIE nie bedziesz juz musial marnowac swojego cennego
    czasu na sledzenie mojego wirtualnego cienia w grupach dyskusyjnych

  • 135. Data: 2003-10-14 11:20:40
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    From: "" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: 12 Oct 2003 19:18:17 +0200

  • 136. Data: 2003-10-14 11:22:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dajcie spokoj, nie karmcie trolla

  • 137. Data: 2003-10-14 12:57:50
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    tak sobie jeszcze raz to wszystko przeczytałem i az mnie ciarki przeszły
    pytam sie wiec ludzie gdzie wy jestescie?,na jakim swiecie zyjecie? jak
    pomogliscie villgutowi?,bo mi sie zawsze wydawalo ze po to sie zaklada m,in
    grupy dyskusyjne zeby sobie nawzajem pomoc,a nie przekrzykiwac sie ze ja to
    se ze wszystkim daje rade a ty frajerze jak sobie rady nie dajesz to gin
    nie mam zamiaru tu nikogo oceniac ani przezywac ani nic,dawno sie tego
    oduczylem,ale przeraza mnie sytuacja kiedy naprawde miałbym szukac pracy.,a
    jakbym znalazł
    i mial takich szefów czy współpracowników,jakich tu spotkalem na grupie,to
    albo bym popelnil zbrodnie na kims,albo na sobie.
    Oczywiscie sa to moje odczucia,i moje spostrzezenia i kazdy sie moze z nimi
    nie zgodzic,ale ciesze sie z jednego,ze są to po prostu moje odczucia i
    przemyslenia,a nie cudze,bo dosyc mam juz po tych grupowych przepychankach
    cudzych pomysłów na firme,na zawod,na smutek i bóg wie na co jeszcze(chociaż
    szczerze zyczliwym dziekuję)
    bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.

  • 139. Data: 2003-10-14 13:22:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    janek wrote:
> [...]
    > i bóg wie na co jeszcze(chociaż szczerze zyczliwym dziekuję)
    > bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.

    Nie chce mi sie sprawdzac naglowkow, ale parafrazujac slowa tego, ktorego
    bronisz - moze sobie "isc poruchac sie do kina"*
    *jak przeczytalem jego inne maile to skreslilem czlowieka...

  • 140. Data: 2003-10-14 13:39:16
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Tue, 14 Oct 2003 12:58:55 GMT, gdy "janek"
    <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    >szczerze zyczliwym dziekuję)
    > bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.

    No i bardzo dobrze, że tak myślisz, nie jest to powszechne.

    A jakie są Twoje odczucia na temat zabawy w kameleona, którą wciąż
    uprawiasz?

    pzdr
    r.