PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
    From: "janek" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Tue, 14 Oct 2003 12:58:55 GMT

    tak sobie jeszcze raz to wszystko przeczytałem i az mnie ciarki przeszły
    pytam sie wiec ludzie gdzie wy jestescie?,na jakim swiecie zyjecie? jak
    pomogliscie villgutowi?,bo mi sie zawsze wydawalo ze po to sie zaklada m,in
    grupy dyskusyjne zeby sobie nawzajem pomoc,a nie przekrzykiwac sie ze ja to
    se ze wszystkim daje rade a ty frajerze jak sobie rady nie dajesz to gin
    nie mam zamiaru tu nikogo oceniac ani przezywac ani nic,dawno sie tego
    oduczylem,ale przeraza mnie sytuacja kiedy naprawde miałbym szukac pracy.,a
    jakbym znalazł
    i mial takich szefów czy współpracowników,jakich tu spotkalem na grupie,to
    albo bym popelnil zbrodnie na kims,albo na sobie.
    Oczywiscie sa to moje odczucia,i moje spostrzezenia i kazdy sie moze z nimi
    nie zgodzic,ale ciesze sie z jednego,ze są to po prostu moje odczucia i
    przemyslenia,a nie cudze,bo dosyc mam juz po tych grupowych przepychankach
    cudzych pomysłów na firme,na zawod,na smutek i bóg wie na co jeszcze(chociaż
    szczerze zyczliwym dziekuję)
    bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.