PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prognozy pracy na jutro ?

  • 1. Data: 2003-10-11 20:57:42
    Temat: Prognozy pracy na jutro ?
    Od: "Uzi" <u...@o...pl>

    Gdzie sa jakies prognozy dotyczace pracy za 5/6/7 lat ?
    Jacy specjalisci beda najbardziej potrzebni ?

  • 2. Data: 2003-10-11 21:12:23
    Temat: Re: Prognozy pracy na jutro ?
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Uzi" <u...@o...pl> wrote in message news:bm9r4o$srg$1@inews.gazeta.pl...

    > Jacy specjalisci beda najbardziej potrzebni ?

    Dobrzy w swoim fachu. Niewiele więcej da się powiedzieć.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-10-13 06:07:34
    Od: "impulssg" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Uzi" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie sa jakies prognozy dotyczace pracy za 5/6/7 lat ?
    > Jacy specjalisci beda najbardziej potrzebni ?

    Witam

    Tutaj masz jeden artykuł http://www2.gazeta.pl/praca/0,0.html , na dole
    strony. Generalnie szukaj w serwisach o pracy, kiedyś widziałem też w
    Onecie (chyba ?)

    Pozdrawiam
    Impuls

  • 4. Data: 2003-10-13 07:04:29