PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV- ponownie

  • 1. Data: 2003-10-12 11:39:28
    Temat: CV- ponownie
    Od: "KT" <s...@w...pl>

    Witam
    Jak uwazacie, czy jesli wysylam cv do firm ktore sie zajmuja doradztwem to
    wypada umiescic, ze pracowalem za mlodu przez kilka lat jako ratownik?? czy
    jest to wogole niepowiazane? czy moze sie pracodawcy spodobac to, ze nie
    lubie spedzac wolnego czasu przed tv tylko w jakis inny, bardziej aktywny
    sposb? ze moze bede bardziej energicznym pracownikiem. Wiem, ze to nie od
    tego zalezy ale...
    a co w przypadku firm IT??

    pozdro

  • 2. Data: 2003-10-12 13:19:14
    Temat: Re: CV- ponownie
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KT" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak uwazacie, czy jesli wysylam cv do firm ktore sie zajmuja doradztwem to
    > wypada umiescic, ze pracowalem za mlodu przez kilka lat jako ratownik??
    Pisz! Kiedys umowilem w firmie kumpla na rozmowe z pania z HR. Oczywiscie
    byly pytania nt doswiadczenia zawodowego itp, no i klasyczne pytanie nt
    odpowiedzialnosci i pracy w stresie, na co kumpel, ktory pracowal jako
    ratownik medyczny w pogotowiu lotniczym (czy jak sie tam ci od helikopterow
    nazywaja) opowiedzial kilka akcji z cyklu reanimacja w powietrzu. Nie bylo
    wiecej pytan, panienka wytrzeszczyla oczy i zaopiniowala chlopaka
    pozytywnie.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-10-12 16:42:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "KT" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > sposb? ze moze bede bardziej energicznym pracownikiem. Wiem, ze to nie od

    Ogolnie, dobrze wyglada, jesli nie masz przerw w pracy, nawet jesli
    pracujesz w mc'donaldzie.

    Kania