PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 121. Data: 2003-10-14 08:30:57
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > widzisz, tak sie sklada, ze oboje piszecie z tego samego komputera.
    > Stad wiem, ze wlasnie klamiesz, nie zachowujac nawet resztki godnosci
    osobistej.

    > pozdrawiam,
    >
    > glos

    a wiec po co dyskutujesz z kims kto nie ma godnosci osobistej?

  • 122. Data: 2003-10-14 08:33:54
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbigniew" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak dlatego pisze z jego komputera bo on juz nie ma siły
    > bo niestety chlopak po prostu cierpi na depresje,no ale kogo to obchodzi w
    > dzisiejszym swiecie,chyba tylko mnie jak widac

    Tia... rozumiem, ze jestes jego tatusiem, albo mamusia, ew. jakims
    rodzenstwem...

    Czlowieku, zastanow sie nad soba... Z takim podejsciem do zycia dziwisz sie,
    ze nie masz pracy czy kobiety?

    A internet NIE ZAPEWNIA anonimowosci.

    Kania

  • 123. Data: 2003-10-14 08:38:00
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > Czlowieku, zastanow sie nad soba... Z takim podejsciem do zycia dziwisz
    sie,
    > ze nie masz pracy czy kobiety?
    >
    > A internet NIE ZAPEWNIA anonimowosci.
    >
    > Kania

    a kto ci powiedzial ze nie mam pracy ani kobiety?
    moze i internet nie daje anonimowosci,ale na pewno nie mowi prawdy,dlatego
    nikomu tutaj nie wierze, czytam tylko z nudów i wyciagam wnioski,albo
    pozostawiam bez komentarza

  • 124. Data: 2003-10-14 08:40:35
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze i internet nie daje anonimowosci,ale na pewno nie mowi prawdy,dlatego
    > nikomu tutaj nie wierze, czytam tylko z nudów i wyciagam wnioski,albo

    Skad wiem? Bo napisales to w jednbym ze swoich pierwszych postow :)

    Kania

  • 125. Data: 2003-10-14 08:43:07
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Rafał <t...@n...pl> napisał(a):

    > leszek wrote:
    >
    > Pieprzysz bzdury...

    > Za to jak wstanie lewą nogą, to może pochodzić po działach i pogadać
    głupot,
    > kogoś opieprzyć, na kogoś się wściec i pogrozić nie wiadomo czym - będziesz
    > pyskował, jak za oknem ludzie tłuką się przy bramie o wolne miejsce pracy?

    Od tego jest szefem, żeby czasami kogoś opieprzył. Głupoty to wszyscy
    czasami gadają i piszą - także ja i ty. Szef nie ma nerwów ze stali, ma całą
    firmę na głowie, sprawy, o których nie masz nawet pojęcia. Z tymi ludźmi
    tłukącymi się - daj se spokój, ludzi multum, ale dobrych pracowników to na
    lekarstwo ...

    > A poza tym, kiero ma wolne, jego babka też, bo ktoś za nią robi jej robotę,
    > dołączoną do jej stanowiska pracy...

    E tam..., gdyby tak robił, to by dawno zbankrutował. Różne rzeczy się
    oczywiście dzieją, ale to na pewno nie jest norma. Rynek trudny, konkurencja
    duża, marże małe, jak chcesz przeżyć to musisz ciąć koszty, gdzie się da.

    > Pieprzysz. Jak ktoś się nie wyrabia, to zawsze się znajdzie ktoś, kto "nic
    > nie robi".

    Owszem i pilnuj się, żebyś to ty kimś takim nie był.

    > On ma rację... Wyścig szczurów jest prawdziwy. Obejrzyj się - dziś pracy
    nie
    > dostane ten, kto jest szczery, uczciwy i pracowity, ale ten którego tatuś
    > miał więcej kasy na języki, tenis, itp.

    E tam..., coś trujesz. Różne rzeczy się dzieją, ale nie przesadzajmy. Trochę
    firm zaliczyłem, różne rzeczy widziałem, ale też widziałem, ze tego typu
    układy szybko się kończyły. Jak chcesz na rynku przeżyć, to musisz dobrze
    grać.

    > Bzdura. Jedyne co można wynieść to układy...

    Jaki układy ze szkoły ? Pierwsze słyszę.

    > I znów chrzanisz...
    > Ja też jestem zmęczony - głąbami w polskim rządzie, miniesterstwach...

    Jest takie magiczne narzędzie - nazywa się kartka wyborcza. Zrób z tej
    kartki dobry użytek i nie będzie głąbów, albo przynajmniej będzie ich
    znacznie mniej.

    > Widzisz, ten facet po prostu zdaje sobie sprawę z tego, że sam nic nie
    > zmieni - niezależnie, na którą partię by nie zagłosował. Każda bowiem musi
    > się najpierw najeść za nasze. A potem, ewentualnie, coś tam by zrobiła.
    > Obudźcie się: w tym kraju... Nie ma już czego szukać.

    Patrz wyżej. Jest kartka wyborcza i zrób z tej kartki dobry użytek. Nikt za
    ciebie tego nie zrobi. Narzekaniem i stękaniem nic nie zdziałasz.

  • 126. Data: 2003-10-14 08:46:02
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

> [...]
    > pozostawiam bez komentarza
    >
    > a i jeszcze jedno co widze udaje mi sie bez zadnych przeszkód
    PROWOKUJE LUDZI DO DYSKUSJI
    i musze powiedziec ze czasami naprawde smutno mi sie robi,chociaz jestem
    pozytywnie nastawiony do zycia,bo ja osobiscie takiemu wirtualnemu
    villgutowi naprawde starałbym sie pomóc,a nie go jeszcze bardziej gnebic
    ale jakie panstwo taki naród i to jak widac nie zmienia sie od pierwszych
    piastów,dlatego siedze sobie bezpiecznie za granica i patrzac w sieci na ta
    szara polske,to nie wiem czy plakac czy sie smiac

  • 127. Data: 2003-10-14 08:47:04
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > osobistej.

    > a wiec po co dyskutujesz z kims kto nie ma godnosci osobistej?

    Konsekwencje swojego zachowania trzeba przewidywac wczesniej - na przyklad
    przed obrzuceniem kogos wyzwiskami.

    Nie zamierzam sie nad Toba znecac - nie lubie jednak, jak ktos usiluje innych
    robic w balona.

    pozdrawiam,

    glos

  • 128. Data: 2003-10-14 08:55:17
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > Nie zamierzam sie nad Toba znecac - nie lubie jednak, jak ktos usiluje
    innych
    > robic w balona.
    >

    > pozdrawiam,
    >
    > glos

    akurat jestem na znecanie odporny bo nie jestem villgutem,zbigniewem itd itp
    stworzylem te postaci zeby sie dowiedziec jaka bedzie reakcja ,no i mam to
    czegom chcial,ale rozumiesz chyba ze swoich przemyslen na forum publicznym
    juz zdradzal nie bede

  • 129. Data: 2003-10-14 09:03:44
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > dlatego siedze sobie bezpiecznie za granica i patrzac w sieci  na ta
    > szara polske,to nie wiem czy plakac czy sie smiac

    i dlatego piszesz z chello z warszawy.

    pozdrawiam,

    glos

  • 130. Data: 2003-10-14 09:07:53
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > swoich przemyslen na forum publicznym
    > juz zdradzal nie bede

    Mysle, ze wszyscy beda Ci za to wdzieczni.

    Kania