PracaGrupypl.praca.dyskusje › okresy wypowiedzen

  • 1. Data: 2003-10-11 09:27:45
    Temat: okresy wypowiedzen
    Od: "Beata" <k...@p...fm>

    Jakie są okresy wypowiedzeń w umowie o pracę w zaelżności od stażu pracy

  • 2. Data: 2003-10-11 12:38:33
    Temat: Re: okresy wypowiedzen
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 11 Oct 2003 11:27:45 +0200, "Beata"
    <k...@p...fm> zakodował:

    >Jakie są okresy wypowiedzeń w umowie o pracę w zaelżności od stażu pracy

    Aż tak ciężko sięgnąć do KP?

    Art. 34. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny
    wynosi:

    1) 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,

    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,

    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesi?ce.

    Art. 35. skre?lony.

    Art. 36. § 1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nie
    okre?lony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy
    i wynosi:

    1) 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,

    2) 1 miesi?c, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,

    3) 3 miesi?ce, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-11 12:45:26
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Powyzej 3 lat -> 3 miesiace. Reszty nie kojarze dokladnie i nie chce
    wprowadzac w blad, ale sa to odpwiednio chyba miesiac i 2 tygodnie. Przy
    umowie na czas okreslony jest to chyba zawsze 2 tygodnie. Mozna zawsze
    wprowadzic skrocony okres wypowiedzenia.

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]