PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 141. Data: 2003-10-14 13:44:45
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Marcin Molewski" w wiadomości news:bmepv5$6sg$1@atlantis.news.tpi.pl
    napisal(a):

    > codziennie jestem zasypywany bzdurnymi ideami mojego
    > pracodawcy, ktory wychowany na wczesnokapitalistycznym

    We wczesnym kapitalizmie pracujacy zyl tak srednio z 24 lata (bo harowal od
    switu do poznej nocy za kwatere i wyzywienie) ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 142. Data: 2003-10-14 13:49:04
    Od: "boniedydy" <b...@z...pl>

    Użytkownik "magister" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dopuki nie było tzw pieniadza to utrzymanie rodziny było banalnie proste
    > szlo sie w puszcze ubijało zwierza i siedziało do wieczora przy ogniu,a
    nie
    > w firmie po 12 godzin dziennie z nerwosolem w kieszeni.

    A któż Ci broni wynieść się do puszczy? Są jeszcze na ziemi dzikie ostępy.

    boniedydy

  • 143. Data: 2003-10-14 13:51:12
    Od: "boniedydy" <b...@z...pl>

    Użytkownik "Cairon" <c...@n...com> napisał w wiadomości

    > ale niestety nie każdy to coś posiada. Najłatwiej oczywiście jest
    narzekać,
    > ale amerykańskie przysłowie i cała idea "from rags to riches" nie bardzo
    da
    > się przenieść na polski grunt. Tutaj możesz harować nocami i dniami, a i
    tak
    > skończysz marnie.

    W każdym kraju tak jest. W żadnym państwie ludzie nie są skazani na sukces.

    > Wszędzie się tylko słyszy, że "trzeba mieć plecy" i to jest prawda.
    > Wystarczy tylko popatrzeć na nasz rząd, kolejne afery, brak jakichkolwiek
    > kompetencji niektórych ministrów, a i w urzędach dostrzega się osoby
    > niekompetentne. Rzeczywiście nasuwa się pytanie: dokąd to wszystko (=nasz
    > kraj) zmierza?

    Ciekawa jestem tylko, kto na ten niekompetentny rząd głosował? Duch Święty?

    boniedydy

  • 144. Data: 2003-10-14 14:11:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "janek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tak sobie jeszcze raz to wszystko przeczytałem i az mnie ciarki przeszły
    > pytam sie wiec ludzie gdzie wy jestescie?,na jakim swiecie zyjecie? jak

    Hania Banaszak spiewala: "Aby odbic sie od dna, trzeba najpierw byc na
    dnie". Ty/on jeszcze na nim nie jestes. I nie bedziesz, dopoki nie
    zrozumiesz ze problem tkwi w tobie a nie w otaczajacym swiecie.

    Patrz 1. krok Anonimowych Ktorychkolwiek.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladz z innymi!

  • 145. Data: 2003-10-14 14:14:52
    Temat: Re: Jestem Zm?czony
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> napisał(a):

    > moze zle studia wybrales, a moze nie znasz sie za bardzo na tym, co
    > studiowales?=20
    > co do kasy - dlaczego nie poszedles na panstwowa uczelnie? tam nie
    > musialbys wywalac "kupy kasy" na studia dzienne.

    W Polsce teraz jest tak, ze obojetnie co sie studiuje i tak jest sie
    w grupie wysokiego ryzyka zostania wyksztalconym bezrobotnym.
    Perspektywa wyzszego wyksztalcenia budzi nadzieje, a na studia panstwowe
    trzeba zdac egzamin - za prywatne czesto wystarczy zaplacic ;)

    > moja matka wychowywala sie na wsi, w chalupie pokrytej strzecha, ze
    > studnia na podworku, piecem chlebowym, jedna izba (z klepiskiem zamiast
    > podlogi), ktora dzielila z
    > rodzicami i czworka rodzenstwa.
    > i mimo to byla szczesliwa i nie narzekala.
    >
    > gdybys ty musial zyc tak jak ona to pewnie z rozpaczy bys sie powiesil.

    Rozdzwiek miedzy marzeniami a zyciem zawsze budzi frustracje - sadze,
    ze sa one tym wieksze, gdy marzenia nie sa wygorowane, a i tak nie ma
    mozliwosci ich spelnienia

    Marek

  • 146. Data: 2003-10-14 14:15:16
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Ja znalazlam swoja nisze i prace w innym miescie niz rodzinne. i nie
    > musialam opuszczac kraju, wystarczylo zmienic miasto zamieszkania.

    > Moze zamiast myslec uczuciami, przeanalizuj swoja sytuacje, popatrz gdzie
    > kogo szukaja, wytypuj miejsca gdzie moglbys mieszkac (najpierw sam, rodzine
    > mozna pozniej sciagnac).

    Pomocna tabelka:

    Wynagrodzenie: Mobilność:
    - do 1000 zł - oglądam telewizję, nie ruszam się
    - do 2000 zł - kupuję piwo, zaczynam myśleć
    - do 3000 zł - podejmuję aktywne działania
    - do 5000 zł - mogę dojeżdżać do pracy własnym samochodem
    - do 10 000 zł - zmiana miejsca zamieszkania (w Polsce)
    - do 25 000 zł - zmiana miejsca zamieszkania (Europa)
    - od 50 000 zł - kupuje bilet na samolot

    Pzdr: Catbert EHRM

  • 147. Data: 2003-10-14 14:31:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:bmgbft$nm8$1@inews.gazeta.pl

    > nie mam z villgutem nic wspólnego...

    Vilgut / Zbigniew - jestes zalosny.

    Przeciez widaz ze piszesz z tego samego domowego komputera i programu
    pocztowego.

    Jestes wiec - arogancki, niezaradny, klamliwy, liczy sie tylko postawienie
    na swoim... ja bym nie zatrudnil takiego pracownika nawet za to 300 na
    miesiac - po co, zeby mi interes niszczyl?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 148. Data: 2003-10-14 14:33:02
    Od: "janek" <r...@g...pl>

> [...]
    > - do 25 000 zł - zmiana miejsca zamieszkania (Europa)
    > - od 50 000 zł - kupuje bilet na samolot

    PODPISUJE SIE OBIEMA RĘCAMI
    kto sie jeszcze podpisuje? :
    -

  • 149. Data: 2003-10-14 14:34:28
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    ja bym nie zatrudnil takiego pracownika nawet za to 300 na
    > miesiac - po co, zeby mi interes niszczyl?

    wiec zakasuj rekawy i zaiwaniaj sam

  • 150. Data: 2003-10-14 14:35:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:bmg8ma$e1d$1@inews.gazeta.pl

    > a ty czego szukasz na wyzej wymienionej grupie?
    > panów do obciagania?-

    Jakbys nie byl taka popierdowka zyciowa, to moze bys umial inaczej sie
    odnosic do kobiet. Btw - Twoja kobieta (ta ktora nazeka ze mieszkasz z
    rodzicami itd) wie o tym ogloszeniu zapewne ;) ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"