PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 1. Data: 2003-10-12 07:46:04
    Temat: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi na
    pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo
    Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych
    Jestem zmęczony pędem do globalizacji która pod przykrywką pomocy
    najuboższym promuje pięknych zdrowych i bogatych
    Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    poziom nauczania
    Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,
    Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata i
    szkoda mi tylko mojego życia,które musi tego wszystkiego doświadczać.

  • 2. Data: 2003-10-12 07:59:03
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 12 Oct 2003 07:46:04 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > Jestem zm?czony szukaniem roboty,mi?drzeniem si? do pracodawcy,który
    > ?pi na pieni?dzach,a karze ludziom pracowaae za darmo

    no to zostan pracodawca. nie bediesz musial sie mizdrzyc i bedziesz mogl
    spac na pieniadzach ;)

    > Jestem zm?czony nieko?cz?c?cymi si? uk?adami,bredzeniem o
    > do?wiadczeniu kiedy i tak przyjmuje si? na ?adne nogi
    > niedo?wiadczonych

    zostan pracodawca. bedziesz mogl przyjmowac obiektywnie, za
    doswiadczenie i kwalifikacje.

    > Jestem zm?czony p?dem do globalizacji która pod przykrywk? pomocy
    > najubo?szym promuje pi?knych zdrowych i bogatych

    zostan pracodawca. bedziesz mogl promowac brzydkich, chorych i biednych.

    > Jestem zm?czony polskim szkolnictwem które karze sobie p?acic za niski
    > poziom nauczania

    otworz wlasna szkole, z wysokim poziomem nauczania. albo wyjedz do
    kraju, gdzie edukacja darmowa i na wysokim poziomie.

    > Jestem zm?czony wami drodzy Polacy,chocia? sam si? tutaj urodzilem,

    a ja jestem zmeczona takimi wiecznymi stekajacymi, jak ty.

    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodz? si? na istniej?cy porz?dek
    > ?wiata i

    nie zgadzaj sie!
    tylko, czy poza stekaniem takim jak tu, ta twoja niezoda jeszcze w czyms
    moze, bardziej konstruktywnym, sie objawia?

    czy tak sobie tylko brzdakasz?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 3. Data: 2003-10-12 08:08:13
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,
    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata

    Cześć!

    Nie gniewaj się, ale twoja wypowiedź brzmi jak kolokwializm. Moze źle Cię
    zrozumiałem, ale wydaje mi się, że robisz z siebie ofiarę. Nie jesteś
    jedynym bezrobotnym - ja sam szukałem zatrudnienia przez ponad rok od
    ukończenia studiów, przeżywałem chwile zwątpienia, byłem bliski załamania,
    ale w końcu udało się... Sytuacja na rynku pracy jest taka jaka jest i
    rzeczywiście nie mamy na to wpływu. Nie bardzo rozumiem, dlaczego masz żal
    za to do nas wszystkich - przesatń generalizować! Jeżeli Ci się tu nie
    podoba - zawsze mozesz wyjechać. Najważniejsze jest to, abyś przestał się
    nad sobą użalać, nie zrażał niepowodzeniami i wytrwale dążył do celu a
    przede wszystkim zmienił podejście, gdyż z takim, jakie reprezentujesz
    możesz długo pozostać bezrobotnym. No i wiara czyni cuda!

    Pozdrowienia

    PS. Są też "specjaliści" od leczenia depresji...

  • 4. Data: 2003-10-12 09:33:30
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    no to zostan pracodawca. nie bediesz musial sie mizdrzyc i bedziesz mogl
    spac na pieniadzach ;)

    nie jestem stworzony do tego zeby byc pracodawca,chce byc zwyklym
    pracownikiem

    zostan pracodawca. bedziesz mogl przyjmowac obiektywnie, za
    doswiadczenie i kwalifikacje.

    gdybym zostal pracodawca przyjmowalbym obiektywnie

    zostan pracodawca. bedziesz mogl promowac brzydkich, chorych i biednych

    promuje biednych,brzydkich i chorych chociaz pracodawca nie jestem.

    otworz wlasna szkole, z wysokim poziomem nauczania. albo wyjedz do
    kraju, gdzie edukacja darmowa i na wysokim poziomie.

    po co mam otwierac szkole?

    a ja jestem zmeczona takimi wiecznymi stekajacymi, jak ty.

    a ja jestem zmeczony takimi,co to sie im udalo ale czesto zapominaja o tym w
    jakich to bylo okolicznosciach,
    poziom widzenia zalezy od poziomu siedzenia,a czlowiek jak sie okazuje
    potrafi szybko zapominac

    nie zgadzaj sie!
    tylko, czy poza stekaniem takim jak tu, ta twoja niezoda jeszcze w czyms
    moze, bardziej konstruktywnym, sie objawia?

    czy tak sobie tylko brzdakasz?

    brzdaka to brzdakus na brzdakawce,a ja wyrazam swoje emocje i przemyslenia
    ,czyli jestem nawet kurwa inteligenty emocjonalnie.

  • 5. Data: 2003-10-12 09:42:20
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    Posłuchaj stary wszystkio jest ładnie i pięknie jak się ma 20 kilka lat
    czyli do 35 jeszcze daleko,a ja mam juz 34 lata mieszkam ze złośliwymi
    starymi,laski się nawet na mnie nie chcą patrzeć bo jeżdzę smierdzącymi
    autobusami
    idę do jakiegoś osiołka a on się ze mnie śmieje że chce w ogóle zarabiac
    pieniądze,na studia wywaliłem mnóstwo kasy i teraz gryzę paznokietki
    na księdza nie mam powołania itd,itp
    więc czy to jest użalanie się?,a jesli tak to na jakim pozimie powinien żyć
    człowiek w 2003 roku, żeby się nie użalać,bo może ja tego nie wiem

  • 6. Data: 2003-10-12 09:46:09
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 12 Oct 2003 09:33:30 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > a ja jestem zmeczona takimi wiecznymi stekajacymi, jak ty.
    >
    > a ja jestem zmeczony takimi,co to sie im udalo ale czesto zapominaja o
    > tym w jakich to bylo okolicznosciach,

    ja pamietam doskonale. po studiach, pierwsza praca - na zlecenie,
    podpisywane POST factum i za 600 zl pensyi miesiecznej.
    cud miod malina, w tych czasach, w ktorych ponoc Polska miodem i mlekiem
    plynela.

    jeszcze na studiach bedac zarabialam pracujac fizycznie - handlujac na
    stadionie, sprzatajac, obslugujac w knajpie.

    ale jakos parlam do przodu i staralam sie jakos sobie los wlasny
    polepszyc. wiedzialam, ze nikt mi nic nie da i tyle bede miec, co sobie
    sama zarobie wlasna ciezka praca.

    bo nie urodzilam sie w bogatej rodzinie ani ze znajomosciami.

    > poziom widzenia zalezy od poziomu siedzenia,a czlowiek jak sie okazuje
    > potrafi szybko zapominac

    ja wlasnie pamietam bardzo dobrze.
    i dlatego napisalam to co napisalam.

    > brzdaka to brzdakus na brzdakawce,a ja wyrazam swoje emocje i
    > przemyslenia,czyli jestem nawet kurwa inteligenty emocjonalnie.

    wlasnie widze....

  • 7. Data: 2003-10-12 10:00:16
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 12 Oct 2003 09:42:20 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > Pos?uchaj stary wszystkio jest ?adnie i pi?knie jak si? ma 20 kilka
    > lat czyli do 35 jeszcze daleko,a ja mam juz 34 lata mieszkam ze
    > z?o?liwymi starymi,laski si? nawet na mnie nie chc? patrzeae bo je?dz?
    > smierdz?cymi autobusami

    "laski" stronia od ciebie nie dlatego, ze jezdzisz autobusem, ale
    zapewne dlatego, ze _ciagle_ wisisz u cyca rodzicow i ze ciagle
    narzekasz.
    co to za przyjemnosc przebywac z kims, kto caly czas wynajduje dziury w
    calym, smeci, narzeka i mowi, ze caly swiat wqokolo jest do dupy?

    > id? do jakiego? osio?ka a on si? ze mnie ?mieje ?e chce w ogóle
    > zarabiac pieni?dze,na studia wywali?em mnóstwo kasy i teraz gryz?
    > paznokietki

    moze zle studia wybrales, a moze nie znasz sie za bardzo na tym, co
    studiowales?
    co do kasy - dlaczego nie poszedles na panstwowa uczelnie? tam nie
    musialbys wywalac "kupy kasy" na studia dzienne.

    > na ksi?dza nie mam powo?ania itd,itp
    > wi?c czy to jest u?alanie si??,a jesli tak to na jakim pozimie
    > powinien ?yae

    tak, to JEST uzalanie sie!

    > cz?owiek w 2003 roku, ?eby si? nie u?alaae,bo mo?e ja tego nie wiem

    uzalanie sie nie zalezy od poziomu zycia.
    jest cala masa ludzi, ktorzy zzyja bardzo skromnie i nie robia z tego
    tragedii.

    ja do tego zebym byla szczesliwa nie musze miec samochodu i wczasow na
    majorce.
    na poczucie szczescia u wiekoszosci ludzi znacznie wiekszy wplyw maja
    ich relacje z innymi ludzmi a zwlaszcza z bliskimi - a nie ilosc dobr
    materialnych.

    moja matka wychowywala sie na wsi, w chalupie pokrytej strzecha, ze
    studnia na podworku, piecem chlebowym, jedna izba (z klepiskiem zamiast
    podlogi), ktora dzielila z
    rodzicami i czworka rodzenstwa.
    i mimo to byla szczesliwa i nie narzekala.

    gdybys ty musial zyc tak jak ona to pewnie z rozpaczy bys sie powiesil.

  • 8. Data: 2003-10-12 10:08:47
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > ja wlasnie pamietam bardzo dobrze.
    > i dlatego napisalam to co napisalam.

    chyba nie pamietasz bo to co bylo kilka lat temu nie ma zadnego przelozenia
    na dzien dzisiejszy i nie opowiadaj mi bajek ze dochodzi sie do czegokolwiek
    ciezka praca,bo ja czy pracujac ciezko czy tez letko, to przez 30 kilka lat
    tylko
    sobie poszarpalem nerwy,a kazdy tylko wyciagal lape po moja kase czy to na
    studiach czy na angielskim czy tez na innym przedmiocie który mial mi
    podniesc moje sznowne kwalifikacje,
    jezeli ci sie udalo to sie ciesz,ja do ciebie pretensji przeciez nie mam
    bo mi sie nie udalo,dlatego tu jestem i o tym pisze

  • 9. Data: 2003-10-12 10:12:18
    Od: "\(piecia\)" <b...@g...pl>

    > a ja mam juz 34 lata mieszkam ze złośliwymi
    > starymi,laski się nawet na mnie nie chcą patrzeć bo jeżdzę smierdzącymi
    > autobusami

    przestan pieprzyc glupoty, zacznij cos kombinowac. chyba nie wykopali cie z
    lodowca, masz jakies tam pojecie o dzisiejszym swiecie. wiec zacznij deptac,
    pomysl czym moglbys sie zajac.
    nie brandzluj powietrza tylko dzialaj!
    powodzenia

  • 10. Data: 2003-10-12 10:15:17
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

[...]

    nie chce sie tutaj przezucac kto w jakich warukach zyl,ale gdybys musiala
    zniesc warunki w których zylem do 18 roku zycia to nie wiem czy bylabys tak
    pelna entuzjazmu
    jak teraz i tylko wlasciwie jakas glupowata nadzieja pozwoalala mi dalej
    ciagnac ten zywot ,ale zycie szybko to zweryfikowalo,dlatego nic mnie juz
    nie jest w stanie zdziwic,zyje po to zeby umrzec