PracaGrupypl.praca.dyskusje › info na temat Pipelife Polska

  • 1. Data: 2003-10-11 08:40:03
    Temat: info na temat Pipelife Polska
    Od: "Grzegorz Tomczyk" <g...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich
    Może zna ktoś firmę Pipelife Polska, wiem że jest to międzynarodowy koncern.
    Wysłałam CV i niedługo będę miała rozmowę, może jakieś wskazówki- i czy
    wogóle warto.
    Może jest na grupie ktoś kto tam pracuje lub kiedyś pracował i może mi
    dostarczyć cennych informacji.

    Z góry serdecznie dziękuje
    Agnieszka D

  • 2. Data: 2003-10-11 08:48:03