PracaGrupypl.praca.dyskusje › Idziemy na bezrobocie :)

  • 111. Data: 2006-10-20 11:07:17
    Temat: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Józek napisał(a):
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:eh9qb5$cu9$1@news.onet.pl...

    > Widzisz, ten zarzut z 1 i 100 krowami jest nie prawdziwy,
    > a wręcz odwrotny.
    > Kto kreuje taki sposób rozumowania to już musisz sobie sam odpowiedzieć!
    > Bo jak wiesz taki przekręt jak z Eureko i PZU sie na świecie nie zdarza.
    > Bo to duży zjada małego a nie mały dużego.

    Przekretow jest wiecej - np PZU-Życie powstalo w sposob nie do konca
    czysty... Troszeczke sie nakombinowano, by mogl powstac OFE tam. Ale tu
    wychodzimy po za obszar dyskusji, Ciebie bolalo to, ze jeden zarabia
    1000zl a drugi 10 000zl i robia to samo. I ze to jest niesprawiedliwe.
    Otoz nie do konca. Niesprawiedliwe by bylo, gdyby ktos przyszedl i
    powiedziel, ty masz wykonac to a ty taka sama prace - ty dostaniesz 1000
    zl a ty 10000zl... A nie bylo tak, byla oferta pracy za 1000 zl i
    zgodzil sie na nia jeden osobnik, byla oferta na wykonanie takiej samej
    pracy za 10000zl i znalazl sie drugi osobnik, ktory sie podjal wykonania
    i teraz patrz - nawet w biblii napisane, ze jest to sprawiedliwe!

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 112. Data: 2006-10-20 14:15:10
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    < ciach>
    >Nastepny :)
    >To byl tylko przyklad!
    >Mysle podobnnie jak ty. To sa jego pieniadze i robi z nim to co on uwaza za
    >sluszne.

    otóż to. jego i tylko jego. co ci da pogadanie na ten temat? zupełnie nic.
    ponadto, niepotrzebnie podałes taki przykład akurat w tym watku

    > Pozatym na tej kasie zarobia inni: ci co buduja dom, ci co zyja z
    > podatkow, ktore on odprowadza do kasy panstwa itd.

    a ty dalej liczysz te pieniądze. odczep sie od nich, co najwyzej sie
    zastanów jak u goscia możesz zarobić. albo nie u goscia, tylko gdzie
    indziej. i jak sobie postawić taka chałupe jak on sobie stawia. albo i
    lepszą

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 113. Data: 2006-10-20 14:57:21
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ehaal8$3hp$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 10000zl i znalazl sie drugi osobnik, ktory sie podjal wykonania i teraz
    > patrz - nawet w biblii napisane, ze jest to sprawiedliwe!

    :))małe sprostowanie.
    Ja tylko stwierdziłem że na świecie nigdy nie było sprawiedliwości,
    i stąd ten przykład.
    Czy to mnie boli~~ w jakimś stopniu na pewno.
    A co do biblii, chyba ani ty ani ja tego tak naprawdę nie rozumiemy.
    Na pewno właściciel ma prawo decydowania co ma, co może
    zrobić ze swoja własnością.

    Józek

  • 114. Data: 2006-10-20 16:31:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 00:16:04 +0200, "Józek" <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >A to ciekawe czemu nie jestem milionerem
    >skoro w latach 90 zarabiałem miliony?

    Ożeniłeś się?

  • 115. Data: 2006-10-20 20:17:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 20 Oct 2006 16:15:10 +0200, grom@x napisał(a):

    > otóż to. jego i tylko jego. co ci da pogadanie na ten temat? zupełnie nic.

    On probowal pokazac, ze niekoniecznie pracownicy zarabiaja malo, bo firmy
    nie stac by placic im wiecej.

> [...]
    > zastanów jak u goscia możesz zarobić. albo nie u goscia, tylko gdzie
    > indziej. i jak sobie postawić taka chałupe jak on sobie stawia. albo i

    Problem jest taki ze czesc firm radzi sobie slabo na rynku i w zwiazku z
    tym pracownicy zarabiaja nieduzo. A reszta znow widzac to nie chce podnosic
    plac, bo nie ma konkurencji ktora by stanowila w tym temacie zagrozenie.
    Stad czesto jest tak ze niezaleznie od kondycji firmy pracownik zarabia
    niewiele.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 116. Data: 2006-10-20 20:25:25
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 22:17:35 +0200, Kapsel napisał(a):

> [...]
    > plac, bo nie ma konkurencji ktora by stanowila w tym temacie zagrozenie.
    > Stad czesto jest tak ze niezaleznie od kondycji firmy pracownik zarabia

    a teraz tym których nie stac na płacenie pozostaje biadolenie i
    narzekanie że w polsze nie ma chętnych do pracy :P

  • 117. Data: 2006-10-21 18:48:36
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Włodi napisał:

    > Te pieniądze najzwyczajniej w świecie są, tylko w kieszeniach różnej maści
    presesów, dyrektorów czy "managerów"

    jakbym slyszal pierwszego mulata którejś-tam-z-kolei RP przy wtorze
    dzialaczy wiodacej partii.

  • 118. Data: 2006-10-26 22:47:13
    Od: "pracownik" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:13oiorvxo9lwe.1k34m1gij8fep$.dlg@40tude.net...

    > Dodam tylko jeden... Jeśli dojdzie do tego, to kto chętnym wypłaci ten
    > zasiłek, skoro pracownicy UP zarabiaja 800 - 1000 zł? Sami się ustawią w
    > kolejce...

    dokladniej to bedzie 800 brutto czyli ok 560 na reke

    wiadomo, ze ambitni ludzie pojda pracowac

    a pewnie chlorki beda zerowac na tym zasilku bo jak ktos madry obliczyc
    starczy to na 5 winek i 5 bulek dziennie