PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Fri, 20 Oct 2006 16:57:21 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ehaal8$3hp$1@news.onet.pl...

    > Przekretow jest wiecej - np PZU-Życie powstalo w sposob nie do konca
    > czysty... Troszeczke sie nakombinowano, by mogl powstac OFE tam. Ale tu
    > wychodzimy po za obszar dyskusji, Ciebie bolalo to, ze jeden zarabia
    > 1000zl a drugi 10 000zl i robia to samo. I ze to jest niesprawiedliwe.
    > Otoz nie do konca. Niesprawiedliwe by bylo, gdyby ktos przyszedl i
    > powiedziel, ty masz wykonac to a ty taka sama prace - ty dostaniesz 1000
    > zl a ty 10000zl... A nie bylo tak, byla oferta pracy za 1000 zl i zgodzil
    > sie na nia jeden osobnik, byla oferta na wykonanie takiej samej pracy za
> [...]

    :))małe sprostowanie.
    Ja tylko stwierdziłem że na świecie nigdy nie było sprawiedliwości,
    i stąd ten przykład.
    Czy to mnie boli~~ w jakimś stopniu na pewno.
    A co do biblii, chyba ani ty ani ja tego tak naprawdę nie rozumiemy.
    Na pewno właściciel ma prawo decydowania co ma, co może
    zrobić ze swoja własnością.

    Józek