PracaGrupypl.praca.dyskusje › administracja, Small Busines Serwer 2003

  • 1. Data: 2006-10-18 07:59:58
    Temat: administracja, Small Busines Serwer 2003
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Interesuje sie administracja MS Windows Small Busines Serwer 2003,
    szukam informacji na ten temat, a takze ludzi ktorzy mogli by
    powiedziec jak oni wykonuja te robote.

  • 2. Data: 2006-10-18 18:16:24
    Temat: Re: administracja, Small Busines Serwer 2003
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    www.wss.pl

  • 3. Data: 2006-10-18 19:13:40
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Krzysztof Teperek napisal(a):

    > www.wss.pl

    hahaha
    Dobry sposob na pozycjonowanie serwisu hahaha
    A takze na dotarcie do potencjalnych klientow na ksiazcki hahahaha

  • 4. Data: 2006-10-18 19:24:31
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Uzytkownik "Rico" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > hahaha
    > Dobry sposob na pozycjonowanie serwisu hahaha
    > A takze na dotarcie do potencjalnych klientow na ksiazcki hahahaha

    Moze niekoniecznie. Adresy niby inne choc to moze tylko poszlaka. Zreszta
    ten serwis jest juz chyba dosc dobrze znany a post sie nie powtarza.

    Pozdrowienia

    www.ofirmie.info

    ;-)

  • 5. Data: 2006-10-19 14:29:15
    Od: "Jacek Kochan" <j...@-...biz>

> [...]
    > Dobry sposob na pozycjonowanie serwisu hahaha
    > A takze na dotarcie do potencjalnych klientow na ksiazcki hahahaha

    Ale o co chodzi?

    --
    Jacolex
    http://www.kochan.biz

  • 6. Data: 2006-10-19 15:45:13
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > hahaha
    > Dobry sposob na pozycjonowanie serwisu hahaha
    > A takze na dotarcie do potencjalnych klientow na ksiazcki hahahaha

    Nie widze powodu z jakiego sie smiejesz.
    Bardzo dobry serwis i nie potrzebuje pozycjonowania.
    Ale to Twoj problem, jesli uwazasz inaczej.

  • 7. Data: 2006-10-19 16:44:27
    Od: "Bartek" <b...@a...pl>

> [...]
    > Dobry sposob na pozycjonowanie serwisu hahaha
    > A takze na dotarcie do potencjalnych klientow na ksiazcki hahahaha

    Ten serwis jest o tym o co pytales - zreszta widzac, ze nawet nie
    odwiedziles tamtejszego forum...

    B.Z.

  • 8. Data: 2006-10-19 20:55:26
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    oFirmie.info napisał(a):
    > Uzytkownik "Rico" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Moze niekoniecznie.

    Moze tak moze nie, ale lepiej miec niz nie miec. Moze sam sobie taki
    portal zaloze i kase zbije na "drugorzednych" elementach tj. sklep
    internetowy ahahaha Pozycjonowanie przy okazji.

  • 9. Data: 2006-10-19 21:20:44
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > Moze tak moze nie, ale lepiej miec niz nie miec. Moze sam sobie taki
    > portal zaloze i kase zbije na "drugorzednych" elementach tj. sklep
    > internetowy ahahaha Pozycjonowanie przy okazji.

    To wpierw naucz sie cytowac, pozniej poucz sie troche administracji
    systemami MS, a na koniec ...(wpisz co chcesz)
    A o takim portalu mozesz tylko pomarzyc, z Twoja wiedza.

    Nie pozdrawiam.

  • 10. Data: 2006-10-20 10:20:56
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Krzysztof Teperek napisał(a):

    > To wpierw naucz sie cytowac,

    Zrob mi laske

    pozniej poucz sie troche administracji systemami MS

    Moze wiem wiecej od ciebie?

    , a na koniec ...(wpisz co chcesz)

    Ch..j ci do g...by

    > A o takim portalu mozesz tylko pomarzyc, z Twoja wiedza.

    Mam wiecej wiedzy niz ty po podstawowce.