PracaGrupypl.praca.dyskusje › Idziemy na bezrobocie :)

  • 1. Data: 2006-10-18 08:15:55
    Temat: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Samoobrona-wytargowa
    la-800-zl-dla-wszystkich-bezrobotnych-1497350.html

    "Porozumienie koalicyjne zawarte przez PiS z Samoobroną zakłada wprowadzenie
    bezterminowego zasiłku dla bezrobotnych w wysokości 800 zł. Takie
    rozwiązanie oznaczałoby obciążenie budżetu w wysokości ok. 23 mld zł.
    Dodatkowo przygotowano propozycję dopłat dla rolników w postaci większego
    zwrotu akcyzy."

    Pozostawię bez większego komentarza...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2006-10-18 08:31:01
    Temat: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-10-2006 o 10:15:55 Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozwiązanie oznaczałoby obciążenie budżetu w wysokości ok. 23 mld zł.
    > Dodatkowo przygotowano propozycję dopłat dla rolników w postaci większego

    To i tak rząd na pół roku max, więc PiS nie wahał się obiecać Lepperowi
    Niderlandów :)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-10-18 08:35:48
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    [...]

    > To i tak rząd na pół roku max, więc PiS nie wahał się obiecać Lepperowi
    > Niderlandów :)

    Wiesz. Jak to wprowadzą, to ja się od razu rejestruję i olewam pracę. Jak
    zrobi to połowa kraju, to rząd faktycznie upadnie, bo nie będzie kto miał
    zapracować na pensje rządzących. :)

    A jaka będzie piękna szara strefa :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2006-10-18 08:58:47
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    X-No-Archive:yes
    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał

    > "Porozumienie koalicyjne zawarte przez PiS z Samoobroną zakłada
    > wprowadzenie bezterminowego zasiłku dla bezrobotnych w wysokości 800 zł.

    Chore, chore i jeszcze raz chore.
    Zwłaszcza w obliczu niedawnego wycofania "becikowego" z powodu ewidentnej
    dziury w budżecie.

    Swoją drogą nie bardzo rozumiem to zdanie o obciążeniu budżetu w danej
    kwocie. Jeśli faktycznie wprowadzą taki zasiłek, to rosnąca liczba
    bezrobotnych spowoduje ciągły wzrost obciążenia budżetu, więc skąd te 23
    mld?

    N.

  • 5. Data: 2006-10-18 09:01:12
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Wojciech Bańcer wrote:

> [...]
    > zrobi to połowa kraju, to rząd faktycznie upadnie, bo nie będzie kto miał

    Juz jest i tak. Fajnie za to bedzie obserwowac wycofywanie sie z tej
    obietnicy, Polski w tej chwili na to nie stac i mysle, ze populisci
    doskonale zdaja sobie z tego sprawe.

    I.

    PS. [OT] Jak sie komus w tej chwili bardzo nudzi, czateria.pl, pokoj
    Polonia, ona_w_auckland.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 6. Data: 2006-10-18 09:09:28
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Nixe napisał(a):

    > Zwłaszcza w obliczu niedawnego wycofania "becikowego" z powodu ewidentnej
    > dziury w budżecie.

    o a to ciekawe, a czemu Pan Gugl o tym milczy ;/ ?
    Maże jakiś link, chetnie poczytam ?

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 7. Data: 2006-10-18 09:27:35
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Dojdzie jeszcze jeden paradoks:

    urzędnicy w PUP będą bezskutecznie namawiać bezrobotnych do pracy,
    a rząd z czasem uzależni pensje urzędników od ilości zwerbowanych
    bezrobotnych. Straszne, ale nic mnie już nie zdziwi w tym rządzie.

  • 8. Data: 2006-10-18 09:37:15
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 08:15:55 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Pozostawię bez większego komentarza...

    Dodam tylko jeden... Jeśli dojdzie do tego, to kto chętnym wypłaci ten
    zasiłek, skoro pracownicy UP zarabiaja 800 - 1000 zł? Sami się ustawią w
    kolejce...

    3mcie sie.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 9. Data: 2006-10-18 09:49:56
    Od: d...@g...com

    Wojciech Bańcer napisał(a):
> [...]
    > rozwiązanie oznaczałoby obciążenie budżetu w wysokości ok. 23 mld zł.
    > Dodatkowo przygotowano propozycję dopłat dla rolników w postaci większego

    A w mojej ocenie jest to zdobywanie zelaznego elektoratu.

    No nic ktos na to musi zapracowac... ... kolejna podwyzka 2043r.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2006-10-18 10:30:56
    Od: "oFirmie.info" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwiązanie oznaczałoby obciążenie budżetu w wysokości ok. 23 mld zł.
    > Dodatkowo przygotowano propozycję dopłat dla rolników w postaci większego

    Wydaje mi sie ze to czcze obietnice, a jesli dojda do skutku to wiazac sie
    beda ze sporymi ograniczeniami o ktorych do tej pory nikt nie wspomnial...
    np. rejestrowanie sie 3 razy dziennie w UP :-D , okreslony wiek lub sytuacja
    rodzinna, kto wie co nasz pelen fantazji rzad jeszcze wymysli.

    Pozdrawiam

    www.ofirmie.info