PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-10-17 18:23:51
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: "majster" <m...@n...ru>

    Mam pewne pytanie odnosnie wypowiedzenia. Otoz chodzi o przypadek kiedy
    pracownik po raz trzeci dostal umowe o prace na czas okreslony. Z tego co
    juz udalo mi sie dowiedziec, w takim przypadku, niezaleznie od tego co
    znajduje sie w tresci umowy, jest to umowa na czas nieokreslony. Nie wiem
    tylko jak w takim przypadku jak powyzej jest z okresem wypowiedzenia. Czy
    okres wypowiedzenia jest taki jak w tresci umowy?

  • 2. Data: 2006-10-17 19:13:52
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eh374f$fm$1@atlantis.news.tpi.pl majster
    <m...@n...ru> pisze:

> [...]
    > juz udalo mi sie dowiedziec, w takim przypadku, niezaleznie od tego co
    > znajduje sie w tresci umowy, jest to umowa na czas nieokreslony.
    Niekoniecznie.

    > Nie wiem
    > tylko jak w takim przypadku jak powyzej jest z okresem wypowiedzenia. Czy
    > okres wypowiedzenia jest taki jak w tresci umowy?
    Jeśli rzeczywiście jest to umowa de facto na czas nieokreślony, to okres
    wypowiedzenia jest taki, jak podano w art. 36 §1 KP.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-10-17 20:05:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 17 Oct 2006 20:23:51 +0200, "majster"
    <m...@n...ru> zakodował:

> [...]
    >tylko jak w takim przypadku jak powyzej jest z okresem wypowiedzenia. Czy
    >okres wypowiedzenia jest taki jak w tresci umowy?

    Jeżeli:
    1. jest to trzecia umowa na czas określony (umowa na okres próbny nie
    jest takową)
    2. między umowami nie było przerwy dłuższej niż miesiąc
    3. każda umowa była zawarta po wstąpieniu Polski do UE

    to masz umowę na czas nieokreślony i wtedy okres wypowiedzenia jest
    zależny od stażu pracy u danego pracodawcy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded