PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w sobotę a zapłata...

  • 1. Data: 2006-10-18 06:37:23
    Temat: Praca w sobotę a zapłata...
    Od: "Wojtek" <wrymer@WyTnIjTo i TaMtOwp.to+tez.pl>

    Witam!

    Mam następujące pytanie, mój pracodawca został upomniany przez PIPę, i
    zgodził się na wypłatę wynagrodzenia za sobotę.
    Sprawa dotyczy okresu 2,5 roku, gdzie moje przeciętne wynagrodzenie wynosiło
    900zł (netto), czas pracy w sobotę wynosił 5 godzin.
    W ogólnym rozrachunku wyszło, że ma zapłacić mi za 350 godzin
    przepracowanych w sobotę.
    Jaka powinna być stawka godzinowa w tym konkretnym przypadku?

    Dziękuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-10-18 10:11:13
    Temat: Re: Praca w sobotę a zapłata...
    Od: "Bartek Sobczak" <f...@w...pl>

> [...]
    > przepracowanych w sobotę.
    > Jaka powinna być stawka godzinowa w tym konkretnym przypadku?

    150% podstawy jak nie 200%.
    Ja place za sprzataczki szkolne w soboty po 50zl za 2-3 godziny pracy...

    pzdr