PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)

  • 11. Data: 2004-12-22 09:45:05
    Temat: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>

    Immona <c...@W...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cqbels$jgt$1@inews.gazeta.pl...

    > nie
    > świata?
    >
    > Probujesz reklamowac te zabawna piramidke ze sprzedawaniem raportow czy inny
    > MLM? ;)

    A co to jest?

  • 12. Data: 2004-12-22 10:07:22
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqbfn0$nu6$1@inews.gazeta.pl...

    > A co to jest?

    MLM to jest sprzedawanie, w ktorym wchodzisz w schemat piramidki - najpierw
    cos wplacasz, dostajesz za to towar, ktory masz probowac upchnac -
    najczesciej chamskim nagabywaniem, a na Sieci spamowaniem. Tak naprawde
    sprzedajesz nie towar, tylko pomysl jego sprzedawania werbujac kolejne
    osoby, ktore wplaca pieniadze za mozliwosc "sprzedawania", a tak naprawde
    werbowania kolejnych osob itd.

    Jest to i oszustwo (oferuje sie "prace", a naprawde wyludza siez kase,
    ktorej czesc zwerbowanych nie odzyska), i wielkiej kasy sie na tym nie robi,
    z wyjatkiem osob spelniajacych pewne warunki, jak np. istniejaca juz
    platforma sprzedazy (bo mozliwosci werbunkowe sa zawsze ograniczone).

    Podejrzenie wynika stad, ze to, co napisalas, jest typowe dla reklamowania
    MLMow.

    I.

  • 13. Data: 2004-12-22 10:17:35
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>

    Immona <c...@W...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > platforma sprzedazy (bo mozliwosci werbunkowe sa zawsze ograniczone).
    >
    > Podejrzenie wynika stad, ze to, co napisalas, jest typowe dla reklamowania

    a ty się tym zajmowałaś?

  • 14. Data: 2004-12-22 11:01:35
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqbels$jgt$1@inews.gazeta.pl...
    > xet <x...@i...pl.USUNTO> napisał(a):
    >Nic nie ma w tym wstydliwego, że ma się pracę po znajomości.

    Jak dla kogo. Ja bym sie wstydził.

    vertret

  • 15. Data: 2004-12-22 11:12:38
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 12:01:35 +0100, VERTRET <vertret @ op.pl> napisał:

    > Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cqbels$jgt$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jak dla kogo. Ja bym sie wstydził.
    >
    > vertret

    A wstydzisz sie wykonywac zlecenia dla klientow z polecenia ?

  • 16. Data: 2004-12-22 13:15:25
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsjepfcf95g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...
    > A wstydzisz sie wykonywac zlecenia dla klientow z polecenia ?

    Nie wstydze sie, bo oznacza to, że umiem robić dobrze to co ten klient
    akurat szuka i ktoś inny może mnie spokojnie polecić.

    O załatwieniu pracy po znajomości mozna mówić wtedy, gdy szuka sie osoby
    do zajęcia, które każda "blondynka" moze robić. Wtedy nie jest wazne, że
    się nic nie umie, ale tylko to że jest się znajomym.

    Jak juz pisałem wstydziłbym się przyznac, że musze liczyć na litość
    znajomych, aby nie ścigać sie z "blondynkami" o życiowe stanowisko obsługi
    ksero.

    vertret

  • 17. Data: 2004-12-22 13:27:43
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqbhjv$30h$1@inews.gazeta.pl...

    > a ty się tym zajmowałaś?

    Nie. Jaki to ma zwiazek? To ja sie Ciebie pytam, czy to jest to, co
    proponujesz.

    I.

  • 18. Data: 2004-12-22 14:49:05
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>

    Immona <c...@W...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > reklamowania

    > Nie. Jaki to ma zwiazek? To ja sie Ciebie pytam, czy to jest to, co

    skoro sie nie zajmowalas to wychodzi na to ze kompletnie nie masz pojecia o
    czym mowisz.mnie moje zainwestowane pieniadze zwrocily sie juz w drugim
    tygodniu pracy.co mozesz zaoferowac ludziom? dasz im dach nad glowa i
    wyzywienie? zapewnisz byt? gdyby ten system byl jednym wielkim oszustwem to
    myslisz, że ludzi którzy - jak twierdzisz - "po chamsku werbują" podawali by
    swoje pełne dane? tam nie ma skr poczt. sa pelne adresy i dane. w kazdej
    chwili mozesz wejsc do mieszkania takiej osoby która by chciala oszukac, bo
    masz wszystkie namiary.ale nie wejdziesz bo cie nie oszuka.na tym to wlasnie
    polega.gdyby oszukiwala szybko gotówka by się jej skończyla.nie zdarzylo mi
    sie wspołpracowac z osobami które bylyby nawet niemile a co dopiero z
    oszustami.zapoznaj się z tym popracuj troche a dopiero potem wyciągaj wnioski
    na forum.bo moze sie okazac, że przez twoją nieśwadomą krytykę pozbawisz
    kogos pieniedzy, kto ich bardzo potrzebuje.kazdy może napisać do mnie pod
    adres: j...@i...pl a przeslę mu szczegóły do przeczytania.to
    akurat nic nie kosztuje i wtedy kazdy sam moze zdecydowac czy chce zarabiac
    czy nie
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2004-12-22 19:29:27
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqc1h1$fmn$1@inews.gazeta.pl...

    > skoro sie nie zajmowalas to wychodzi na to ze kompletnie nie masz pojecia
    > czym mowisz.

    Bledny tok rozumowania. Duzo sie naczytalam o statystykach. Statystyki np.
    amwayowskie sa takie, ze ponad 95% zwerbowanych osob nigdy nie sprzedaje
    wlasnego produktu, wiec pieniadze zarabiane przez tych z gory sa w
    przewazajacej czesci wynikiem wyludzenia od ludzi, ktorzy zaplacili za
    niespelnione nadzieje, a nie zyskami z normalnej sprzedazy zewnetrznym
    klientom.

    > tygodniu pracy.co mozesz zaoferowac ludziom? dasz im dach nad glowa i
    > wyzywienie? zapewnisz byt?

    Nie mam takiego obowiazku.

    > tam nie ma skr poczt. sa pelne adresy i dane. w kazdej
    > chwili mozesz wejsc do mieszkania takiej osoby która by chciala oszukac,
    > bo

    jesli to piramidka z raportami, to trik polega na tym, ze kasa sciagana od
    jednej osoby jest na tyle niewielka, ze nie daje motywacji do jechania na
    drugi koniec Polski.

> [...]
    > przeczytania.to
    > akurat nic nie kosztuje i wtedy kazdy sam moze zdecydowac czy chce

    Ok, po tej rozpaczliwej tyradzie z Twojej strony napisze, co i na jakich
    podstawach sadze o MLMach.

    sprzedawane w nich produkty maja zwykle zla relacje jakosci do ceny - tzn.
    przeplaca sie za nie. Z tego powodu da sie je "wcisnac" za dana sume tylko
    tym, ktorym jednoczesnie da sie obietnice odzyskania tych pieniedzy lub
    ktorzy sa podatni na presje z racji bycia znajomymi czy rodzina. normalny
    atrakcyjny produkt latwo sie sprzedaje tradycyjnymi kanalami (sklep,
    sprzedawanie komus, kto ma sklep i sprzedaje dalej, zatrudnienie
    przedstawicieli handlowych na normalnych zasadach), a producent/hurtownik ma
    wtedy z tego wiekszy zysk niz dzielac sie marza z cala piramidka ludzi pod
    nim. Gdyby kazdy zwabiony do MLMu werbowal tyle osob, ile mu obiecuje
    werbujacy, po kilku poziomach piramidy wyczerpalaby sie ludnosc swiata, wiec
    wiekszosci ludzi nie udaje sie ten werbunek.

    Czemu nie chcesz powiedziec, _co_ sprzedajesz i co maja sprzedawac Twoi
    zwerbowani? wstydzisz sie produktu?

    I.

  • 20. Data: 2004-12-23 10:06:20
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>

    > Czemu nie chcesz powiedziec, _co_ sprzedajesz i co maja sprzedawac Twoi
    > zwerbowani? wstydzisz sie produktu?
    >
    > I.

    nie chodzi o to, ze nie chce powiedziec, myslalam ze zorientowalas sie juz ze
    chodzi mi o raporty, które tak na poczatku wysmialas.wszystko ladnie pieknie
    z tymi posrednikam sprzedaza i sklepami, tylko czyzbys nie iwedziala, ze tam
    jeden zarabia na drugim? ostatecznie produkt jest drogi wlasnie dlatego zezby
    wszyscy mogli zarobic jakas czesc sumy.sprzedawca tego produktu ma jakies
    500zł.uwazasz ze to jest w porzadku? no i umowy na zlecenie? myślę,że masz
    jakis asobisty w tym interes, że tak negujesz tego typu zarabianie. przeciez
    ani t nie ma mowy o zadnym werbowaniu. czy ja cos proponuje co jest
    oszustwem? absolutnie nie. poza tym nie zmuszam, kazdy moze sam podjac
    decyzje.jesli ktos nie chce to nie.i wcale nie zamierzam przekonywac ze to
    jest super extra itd.ja zarabiam i jestem zadowolona.uczciwie.nie musze
    chodzic i nagabywac ludzi i przekonywac ze towar jest super.wątpie, zeby tu
    ktoś się rozczarowal.owszem, szanuję to, że masz inne zdanie na ten temat.w
    porządku.ale ja mam inne.i tyle
    podrawiam cie i zyczę ci żebys mogla miec w zyciu tyle kasy na ile
    potrzebujesz i zebys byla szczesliwa, a z okazji nadchodzacych świat życzę
    przede wszystkim zdrowia bo to chyba stoi przed jakąkolwiek kasą.heja