PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wspaniały prezent na swieta :-) › Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Date: Wed, 22 Dec 2004 11:07:22 +0100

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqbfn0$nu6$1@inews.gazeta.pl...

    > A co to jest?

    MLM to jest sprzedawanie, w ktorym wchodzisz w schemat piramidki - najpierw
    cos wplacasz, dostajesz za to towar, ktory masz probowac upchnac -
    najczesciej chamskim nagabywaniem, a na Sieci spamowaniem. Tak naprawde
    sprzedajesz nie towar, tylko pomysl jego sprzedawania werbujac kolejne
    osoby, ktore wplaca pieniadze za mozliwosc "sprzedawania", a tak naprawde
    werbowania kolejnych osob itd.

    Jest to i oszustwo (oferuje sie "prace", a naprawde wyludza siez kase,
    ktorej czesc zwerbowanych nie odzyska), i wielkiej kasy sie na tym nie robi,
    z wyjatkiem osob spelniajacych pewne warunki, jak np. istniejaca juz
    platforma sprzedazy (bo mozliwosci werbunkowe sa zawsze ograniczone).

    Podejrzenie wynika stad, ze to, co napisalas, jest typowe dla reklamowania
    MLMow.

    I.