PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wspaniały prezent na swieta :-) › Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    From: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Date: Thu, 23 Dec 2004 10:06:20 +0000 (UTC)

    > Czemu nie chcesz powiedziec, _co_ sprzedajesz i co maja sprzedawac Twoi
    > zwerbowani? wstydzisz sie produktu?
    >
    > I.

    nie chodzi o to, ze nie chce powiedziec, myslalam ze zorientowalas sie juz ze
    chodzi mi o raporty, które tak na poczatku wysmialas.wszystko ladnie pieknie
    z tymi posrednikam sprzedaza i sklepami, tylko czyzbys nie iwedziala, ze tam
    jeden zarabia na drugim? ostatecznie produkt jest drogi wlasnie dlatego zezby
    wszyscy mogli zarobic jakas czesc sumy.sprzedawca tego produktu ma jakies
    500zł.uwazasz ze to jest w porzadku? no i umowy na zlecenie? myślę,że masz
    jakis asobisty w tym interes, że tak negujesz tego typu zarabianie. przeciez
    ani t nie ma mowy o zadnym werbowaniu. czy ja cos proponuje co jest
    oszustwem? absolutnie nie. poza tym nie zmuszam, kazdy moze sam podjac
    decyzje.jesli ktos nie chce to nie.i wcale nie zamierzam przekonywac ze to
    jest super extra itd.ja zarabiam i jestem zadowolona.uczciwie.nie musze
    chodzic i nagabywac ludzi i przekonywac ze towar jest super.wątpie, zeby tu
    ktoś się rozczarowal.owszem, szanuję to, że masz inne zdanie na ten temat.w
    porządku.ale ja mam inne.i tyle
    podrawiam cie i zyczę ci żebys mogla miec w zyciu tyle kasy na ile
    potrzebujesz i zebys byla szczesliwa, a z okazji nadchodzacych świat życzę
    przede wszystkim zdrowia bo to chyba stoi przed jakąkolwiek kasą.heja