PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wspaniały prezent na swieta :-) › Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Date: Wed, 22 Dec 2004 20:29:27 +0100

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqc1h1$fmn$1@inews.gazeta.pl...

    > skoro sie nie zajmowalas to wychodzi na to ze kompletnie nie masz pojecia
    > czym mowisz.

    Bledny tok rozumowania. Duzo sie naczytalam o statystykach. Statystyki np.
    amwayowskie sa takie, ze ponad 95% zwerbowanych osob nigdy nie sprzedaje
    wlasnego produktu, wiec pieniadze zarabiane przez tych z gory sa w
    przewazajacej czesci wynikiem wyludzenia od ludzi, ktorzy zaplacili za
    niespelnione nadzieje, a nie zyskami z normalnej sprzedazy zewnetrznym
    klientom.

    > tygodniu pracy.co mozesz zaoferowac ludziom? dasz im dach nad glowa i
    > wyzywienie? zapewnisz byt?

    Nie mam takiego obowiazku.

    > tam nie ma skr poczt. sa pelne adresy i dane. w kazdej
    > chwili mozesz wejsc do mieszkania takiej osoby która by chciala oszukac,
    > bo

    jesli to piramidka z raportami, to trik polega na tym, ze kasa sciagana od
    jednej osoby jest na tyle niewielka, ze nie daje motywacji do jechania na
    drugi koniec Polski.

    > sie wspołpracowac z osobami które bylyby nawet niemile a co dopiero z
    > oszustami.zapoznaj się z tym popracuj troche a dopiero potem wyciągaj
    > wnioski
    > na forum.bo moze sie okazac, że przez twoją nieśwadomą krytykę pozbawisz
    > kogos pieniedzy, kto ich bardzo potrzebuje.kazdy może napisać do mnie pod
    > adres: j...@i...pl a przeslę mu szczegóły do
    > przeczytania.to
    > akurat nic nie kosztuje i wtedy kazdy sam moze zdecydowac czy chce
    > zarabiac
    > czy nie

    Ok, po tej rozpaczliwej tyradzie z Twojej strony napisze, co i na jakich
    podstawach sadze o MLMach.

    sprzedawane w nich produkty maja zwykle zla relacje jakosci do ceny - tzn.
    przeplaca sie za nie. Z tego powodu da sie je "wcisnac" za dana sume tylko
    tym, ktorym jednoczesnie da sie obietnice odzyskania tych pieniedzy lub
    ktorzy sa podatni na presje z racji bycia znajomymi czy rodzina. normalny
    atrakcyjny produkt latwo sie sprzedaje tradycyjnymi kanalami (sklep,
    sprzedawanie komus, kto ma sklep i sprzedaje dalej, zatrudnienie
    przedstawicieli handlowych na normalnych zasadach), a producent/hurtownik ma
    wtedy z tego wiekszy zysk niz dzielac sie marza z cala piramidka ludzi pod
    nim. Gdyby kazdy zwabiony do MLMu werbowal tyle osob, ile mu obiecuje
    werbujacy, po kilku poziomach piramidy wyczerpalaby sie ludnosc swiata, wiec
    wiekszosci ludzi nie udaje sie ten werbunek.

    Czemu nie chcesz powiedziec, _co_ sprzedajesz i co maja sprzedawac Twoi
    zwerbowani? wstydzisz sie produktu?

    I.