PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)

  • 21. Data: 2004-12-23 10:30:10
    Temat: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqe5as$rn0$1@inews.gazeta.pl...

    > nie chodzi o to, ze nie chce powiedziec, myslalam ze zorientowalas sie juz
    ze
    > chodzi mi o raporty, które tak na poczatku wysmialas.wszystko ladnie
    pieknie
    > z tymi posrednikam sprzedaza i sklepami, tylko czyzbys nie iwedziala, ze
    tam
    > jeden zarabia na drugim?

    heh. to wlasnie w MLMie jeden zarabia na drugim :)

    > ani t nie ma mowy o zadnym werbowaniu. czy ja cos proponuje co jest
    > oszustwem?

    Nie napisalas, co proponujesz. Uczciwe i atrakcyjne propozycje zwykle sie
    pisze jawnie w calosci na grupach takich jak ppo czy alt.pl.p.o. Jesli nie
    masz sie czego wstydzic, napisz tu na ppd to samo, co wysylasz w mailu do
    osob, ktore sie zglosza.

    > absolutnie nie. poza tym nie zmuszam, kazdy moze sam podjac
    > decyzje.jesli ktos nie chce to nie.i wcale nie zamierzam przekonywac ze to
    > jest super extra itd.ja zarabiam i jestem zadowolona.uczciwie.nie musze

    Przeczysz temu, co robisz. Spamujesz grupy, lazac po nich i starajac sie
    sciagnac ludzi.

    > podrawiam cie i zyczę ci żebys mogla miec w zyciu tyle kasy na ile
    > potrzebujesz i zebys byla szczesliwa, a z okazji nadchodzacych świat życzę
    > przede wszystkim zdrowia bo to chyba stoi przed jakąkolwiek kasą.heja

    A ja zycze pracy, w ktorej nie trzeba manipulowac i klamac i w ktorej
    dostajesz dobra kase za to, ze wykonujesz prace, a nie za wyniki sprzedazy.

    I.

  • 22. Data: 2004-12-24 09:06:18
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>

    Immona <c...@W...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > A ja zycze pracy, w ktorej nie trzeba manipulowac i klamac i w ktorej
    > dostajesz dobra kase za to, ze wykonujesz prace, a nie za wyniki sprzedazy.

    juz taką mam :)
    A.

  • 23. Data: 2004-12-25 18:56:36
    Od: PZ <p...@m...com>

    KRIS wrote:
    > U?ytkownik "VERTRET" <vertret @ op.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > W sumie ró?nica mi?dzy referencjami, a znajomo?ciami jest do?ae ?liska. Ale
    > co by z?ego nie mówiae o znajdywaniu pracy "po znajomo?ci" to w
    > rzeczywisto?ci wielokrotnie si? spotyka?em z sytuacj?, ?e pracodawca
    > planuj?c kogo? zatrudniae robi? wywiad w?ród pracowników, czy kogo? nie
    > znaj?. I czy to referencje, czy znajomo?ci? Na pewno warto mieae duuu?o
    > znajomych i mieae wyrobion? u nich dobr? opini?.

    Witam

    Zawsze podziwialem zapolonych studentow samarzadowcow, co maja 1000
    znajomych. Ale bez przesady z ogloszenia na onecie tez mozna prace znalezc.

    PZ