PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło, a Urząd Pracy

  • 1. Data: 2004-12-21 12:18:08
    Temat: Umowa o dzieło, a Urząd Pracy
    Od: "anna" <a...@p...onet.pl>

    Mam pewne wątpliwości, otóż jestem zarejestrowana w UP. Trafiła mi sie
    praca na 2 godz na umowę o dzieło. Zarobiłam 30zł. Teraz dowiedziałam
    się że powinnam się wyrejestrować. Od tej pracy mineło 2 tygodnie.
    Jakie mogą być tego konsekwencje?
    Z drugiej strony to jakaś paranoja, żeby się wyrejestrowywać z powodu
    pracy przez 2 godziny, a póżniej znów się rejestrować. Przeciez ja
    na bilety do UP musze wydać prawie cały zarobek. Kto to wymyślił,
    dlaczego tak nam rząd utrudnia życie?

  • 2. Data: 2004-12-21 20:12:31
    Temat: Re: Umowa o dzieło, a Urząd Pracy
    Od: "AndrzejW" <w...@g...pl>

    Użytkownik "anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dowiedziałam
    > się że powinnam się wyrejestrować. Od tej pracy mineło 2 tygodnie.

    Potrącą Ci co najwyżej zasiłek za ten jeden dzień jak to zgłosisz. Nic
    gorszego raczej Ci nie grozi.

> [...]
    > pracy przez 2 godziny, a póżniej znów się rejestrować. Przeciez ja
    > na bilety do UP musze wydać prawie cały zarobek. Kto to wymyślił,

    No cóż. Urząd musi wykazać że bezrobotni znajdują pracę :p

    pozdr
    Andrzej